Sve čudesno što bit ćeš ti

Ovu slikovnicu otkrila sam nedavno, taman prije nego ću postati majka. I naravno, zaljubila se odmah.


I prije nego se beba rodi, kao roditelji se pitamo kako će izgledati, što će jednoga dana biti.. no znamo da ćemo svoje dijete voljeti bez obzira na sve. A ova slikovnica opisuje tu znatiželju i slavi ljubav koju roditelj osjeća prema djetetu. Jer dok čitate ovu slikovnicu iz nje izvire onaj osjećaj bezuvjetne ljubavi koju osjećamo prema svom djetetu. 


Slikovnica počinje stihovima:

Gledam te i gledaš me
I ne mogu skriti:
Pitam se što sve čudesno
Jednom ćeš biti.“


Ne pitaju li se to svi roditelji? Doktor, glumac, pjesnik, super junak, balerina, veterinar, mogućnosti su brojne, a mi ne znam što će naše dijete postati.. Znamo jedino da: „znam, krasit će te dobrota… I pamet… sve ćeš znati.“ Zar ne? J Što god djeca postala kada odrastu roditelj će ga voljeti i pružiti mu podršku. I uvijek će njegovo dijete biti najbolje, najljepše i sve naj bez obzira na njegove odluke i stavove.


Slikovnica je pisana u stihovima toliko jednostavnim, a opet toliko puno toga kažu. Nježnosti i toplina osjećaju se na svakoj stranici, te će te čitajući ovu slikovnicu sigurno uživati.
Osim ovih divnih, nježnih stihova, slikovnicu krase i prekrasne, čarobne ilustracije koje ne možete prestati gledati. Slikovnica je primjerena i bebama, nekako mi se savršeno uklapa u neku večernju recitaciju prilikom uspavljivanja bebice, a ova malo starija djeca osim u stihovima mogu za ljepši san uživati i u divnim slikama čitajući slikovnicu u krilu svoga roditelja.  Savršeno štivo za laku noć… <3 <3


„I tad ću te gledati
I ti ćeš gledati mene,
I kako god ćeš odrasti
Ja ću te voljeti.“

Ovim stihovima završava slikovnica. Ne govore li oni upravo ono što svako dijete treba znati? Mi kao roditelji voljeti ćemo ih zauvijek bez obzira na sve…


Moram priznati da sam ja slikovnicu prvi puta pročitala na engleskom jeziku i jako se razveselila kada sam vidjela da ju je za nas pripremila Mozaik knjiga. Prijevod je zaista izvrstan i nije se izgubila čarolija ove slikovnice.


DOB: 0+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 30

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb 2017. - 69,00kn

Autorica i ilustratorica: Emily Winfield Martin

Prevoditelj: Boris Nazansky

O AUTORU: Emily Winfield Martin piše i slika.. i još svašta. Radi u malenom studiju prepunom raznoga blaga. Inspiraciju pronalazi u bajkama, glazbi, mitologiji, ilustracijama 19. i 20. stoljeća, najdražim filmovima i prirodi.
Živi u Portlandu.
Ako volite čitati na engleskom svakako potražite njene slikovnice: „Dream Animals: A Bedtime Journey“, „Day Dreamers: A Journey of Imagination“ i „The Littlest Family׳s Big Day“ – predivne su. A uskoro izlazi i „Snow & Rose“.

Više o Emily i njenom radu možete potražiti na stranici Emily Winfield Martin.

Primjedbe

Popularni postovi