Orašar i kralj miševa

Orašar i kralj miševa priča je koju je davne 1816. godine napisao njemački autor Ernest Theodor Amamdeus Hoffmann poznatiji pod pseudonimom E.T.A. Hoffmann. 1892. ruski skladatelj Petar Iljič Čajkovski, veliki koreograf Carskih ruskih kazališta Marius Petipa i njegov asistent Lev Ivanov pretvorili su adaptaciju Dumasa oca u prekrasan božićni balet. Danas Orašar predstavlja jedno on najljepših djela klasične baletne literature te njegova popularnost neprestano raste.


No vratimo se mi na priču. Sama priča Orašar i kralj miševa započinje jedne Badnje noći u kući Stahlbaum. Djevojčice Lusie i Marie i njihov brat Fritz (napomena: u nekim verzijama priče glavni ženski lik, djevojčica Marie, se zove Klara)  uzbuđeno su čekali božićne poklone, a posebno one tajanstvenog kuma Drosselmeiera. Ovog Božića između ostalih darova njegov dar bio je drveni orašar. Djeca su se jako razveselila drvenom lutku koji je krckao orahe, no maleni Fritz stavljao je u njega najtvrđe i najveće orahe te ga je u jednom trenutku slomio. Marie se odmah sažalila i uzela lutka za sebe. Te večeri, kada je krenula u krevet, Marie je začula neobične zvukove a posebno joj je pozornost privukao veliki sat na čijem je vrhu vidjela veliku pozlaćenu sovu koja širi svoja krila i prekriva kazaljke. Marie shvati da na vrhu sata sjedi kum Drosselmeier i u tom trenu cijelu sobu ispuni topot tisuća mišjih nožica sa sedmoglavim okrunjenim mišem na čelu. Miševi krenu prema vitrini s igračkama u koju je Marie spremila Orašara  no tada i on oživi. U sobi se odvije veliki boj s miševima na jednoj i igračkama pod vodstvom Orašara na drugoj strani. U jednome trenu Marie se onesvijestila te se budi u svom krevetu a u posjet joj dolazi kum Drosselmeier i priča priču o kneginjici Pirlipat, vještici Ratildi i dvorskom uraru. Saznavši da je Orašar zapravo začarani dječak Marie poželi razbiti čaroliju. I tako Marie pomogne Orašaru poraziti sedmoglavog kralja miševa a Orašar ju povede u zemlju vile Šećera. Na kraju Marie razbije čaroliju izjavivši Orašaru ljubav i time ga pretvorivši u pravog dječaka.


Nije li divna ova bajka? Prvenstveno mi se svidjela jer u ovoj priči djevojčica pomogne kraljeviću i spasi ga od zle čarolije, a ne obrnuto. Trebaju nam takve bajke. J A kao drugo priča je zaista čarobna. Dok čitate ovu slikovnicu morate uživati i u divnim ilustracijama punim detalja. Volim čitati ovu priču u vrijeme Božića, zaista je prikladna.



Slikovnica ima malo više teksta tako da ćete moći duže uživati. Ili čitati u nastavcima ako su vaši klinci još premali da bi u jednom dahu izdržali cijelu priču. No sigurno će je zavoljeti. Ukoliko još niste pročitali Orašara i kralja miševa sada je pravo vrijeme za to. J

DOB: 4+

Uvez: tvrdi - spužva

Broj stranica:62

Izdavač i cijena: Znanje, Zagreb 2014. - 79,00kn

Autor: E.T.A.Hoffmann

Ilustratorica: Ana Grigorjev

Prepričala: Gordana Maletić

Primjedbe

Autor maya elijah rekao je…
zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......
Autor Anonymous rekao je…
USLUGE PRUŽA DR. WALE
(1) Ako želite svog bivšeg nazad.
(2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
(3) Želite napredovati u svom uredu.
(4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
(5) Ako želite dijete.
(6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
(7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
tvoja zauvijek.
(8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
(9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
(10) Zaustavite razvod
(11) Prizivanje novčanog rituala
(12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
(13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
(14) Biti vrlo briljantan
(15) Ako tražite dobar posao
(16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
(17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
I još mnogo toga..
Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

Popularni postovi