PRIČE MOJE BAKE/ PRIČE MOJE MAME

 

Zadnjih nekoliko dana imam veliku želju za čitanjem klasičnih bajki.. nekako sam se baš zaželjela bajki koje su meni čitali i pričali moji roditelji.. i zato vam danas želim predstaviti dvije zbirke priča za kojima često posežem ovih dana i čitam ih svojim mališanima. Lijepih naslova Priče moje mame i Priče moje bake jednostavno vas zovu da ih uzmete i počnete čitati.

Obje zbirke sadrže po pet divno ilustriranih priča koje sam vam navela niže u tekstu, a ova zbirka posebna je i po tome što se na kraju svake priče nalazi i pouka. Izvlačenje pouke iz priče jako je važno, a u ovoj zbirci autorica nam već nudi svoja razmišljanja. Razgovarajući s djetetom nakon čitanja, uvijek možete nadodati još neki svoj zaključak, pustiti dijete da ono samo kaže svoje mišljenje i zatim mu pročitati napisanu pouku... 

 Jako mi se svidjelo što se u svakoj knjizi nalazi i označivač stranica te što su pisane velikim tiskanim slovima što olakšava čitanje djeci početnicima. Ilustracije su pune boja i detalja, pa su zbirke zgodne i za čitanje, to jest prepričavanje slika mlađoj djeci koja još uvijek ne mogu pratiti cijeli tekst. 

Sviđa mi se i to što su u zbirkama odabrane neke priče koje već dugo nisam čitala i koje se obično ne nalaze u takvim zbirkama.

Priče moje mame

            - Postojani kositreni vojnik

            - Palčić

            - Crvenkapica

            - Ivica i Marica

            - Mačak u čizmama

                                             Sreća je u malim stvarima. Treba dopustiti da nas

ljepota majke prirode svaki dan iznenadi, treba ju

poštovati i uživati u onome što nam pruža.

Tako se živi u miru i spokoju.

Bogat, luksuzan život pun užitaka često jednako

tako sadrži strahove, probleme i neslogu.

Priče moje bake

            - Ružno pače

            - Bremenski gradski svirači

            - Vuk i sedam kozlića

            - Seoski miš i gradski miš

            - Cvrčak i mrav

U koliko ste u potrazi za nekom zgodnom zbirkom klasičnih priča uz koje ćete kratiti jesenje pa i zimske večeri koje nam dolaze, svakako zavirite i u ove zbirke. Ne sumnjam da će se svidjeti i vama i vašim klincima.


DOB: 2+

Uvez: tvrdi, spužva

Broj stranica: 105

Autorica: Stefania Leonardi Hartley

Ilustracije: Valentina Moscon, Marco Salogni, Laura Sighinolfi

Prijevod: Verica Zorić, Iva Mihalić

Izdavač i cijena: Begen d.o.o. 2020. – 129,00kn

Primjedbe

Popularni postovi