NAJGORA DJECA NA SVIJETU 3



Iskreno, nikada nisam čitala ništa od autora Davida Walliamsa, iako sam njegove knjige viđala u knjižarama – za oko su mi zapele neobične ilustracije, izražajne boje naslovnice te „čudni“ naslovi knjiga, sve dok jednoga dana na moju adresu nije stigao paketić u kojem se nalazila nova knjiga potonjeg autora - Najgora djeca na svijetu 3. I ok, mogla sam pretpostaviti da će se u knjizi raditi o zločestoj djeci kao što sam naslov govori, ali ovako nešto nisam očekivala. Primijetila sam kako su njegove knjige jako popularne i nebrojeno puta čula upravo njegovo ime kada sam kolege i prijatelje pitala što čitaju njihova djeca. Pomislila sam si – super, vrijeme je da i ja vidim o čemu se tu radi.

I tako naivno počnem čitati i pročitam prvu priču i zgrozim se. I pomislim „ajme meni, pa što je ovo?“. Ali, ne bi ja bila ja, da nisam krenula čitati i ostale priče koje sadrži ova knjiga pri tome vraćajući se u djetinjstvo i pokušavajući gledati ovu knjigu iz perspektive osnovnoškolaca koji čitaju ovu priču. I tada sam shvatila koliko je zapravo ova knjiga odlična. Da, da imam 10 godina sigurno bi se još više smijala ovoj djeci i njihovim pričama, i vjerojatno bi njihove apsurdne priče pričala svojoj mami i tati, komentirala s prijateljicama i iz njih izvlačila poruku koju nam pisac šalje.


Navike djece o kojima čitamo u ovoj zbirci priča toliko su grozne i nepoželjne, ponekad i pomalo zastrašujuće ali upravo je to ono što ovu knjigu čini posebnom. Predstavljena su neka grozna nepoželjna ponašanja kako bi djeca na njima duhovit i zabavan način osvijestila što zapravo nije u redu i kako se ne treba ponašati, te ih se na taj način usmjerava na dobro ponašanje i bolje, društveno prihvaćene navike.

Knjiga sadrži deset priča, svaka je posebna i fora ilustrirana.
Ova knjiga definitivno je prva koju sam čitala od ovoga autora ali svakako ću se potruditi pročitati i ostale njegove knjige. Sada me baš zanimaju. J

Ostale knjige ovog autora također možete potražiti kod izdavača Mozaik knjiga, a naslove navodim ovdje: Gospodin Gnjus, Loš tata, Najgora djeca na svijetu 2, Ponoćni pustolovi, Djedov veliki bijeg, Najgora djeca na svijetu, Mali milijarder, Dječak u haljini, Tetka probisvjetka, Banditska bakica (ovo su samo neke, ima ih još!!)

Recite mi, s kojom da krenem? J

DOB: 9+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 284

Autor: David Walliams

Ilustracije: Tony Ross

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb, 2019, - 99,00kn

Prijevod: Ozdren Doležal

Naslov izvornika: World's Worst Children 3

Primjedbe

Popularni postovi