Bajke




Ne znam kako vi, ali ja čim vidim naslovnicu na kojoj piše „bajke“ moram zaviriti i pogledati koje bajke su se našle u zbirci i  kako su oslikane. Moram priznati da sam se već nekoliko puta razočarala takvim zbirkama, jer ili mi se ilustracije nisu svidjele (npr. primjerene su mlađoj djeci a količina teksta to nije (što mi nikako nije išlo skupa)) ili mi sam tekst nije bio napisan tako da bi uživala u njegovom čitanju.


Zato sam se jako razveselila kada su nam iz Mozaik knjige stigle dvije prekrasne slikovnice Bajke braće Grimm (koje je prekrasno oslikala poznata ilustratorica Željka Mezić)  i  Bajke Hansa Christiana Andersena (oslikao također poznati Patricio Alejandro Aguero Marino). Obje knjige sadrža po tri poznate bajke čuvenih svjetskih pisaca. Bajke na kojima smo odrasli mi, i mnoge generacije prije nas. Bajke koje upoznaje i moje dijete, a zasigurno i mnoge generacije koje će tek doći. Snjeguljica i sedam patuljaka, Trnoružica i Crvenkapica tri su bajke koje se nalaze u zbirci braće Grimm, a Carevo novo ruho, Tratinčica i Ružno pače bajke su u Andersenovoj zbirci. I sve su tako lijepo napisane i oslikane da ih je užitak čitati i gledati.


Bilo je to usred zime. Padao je gusti snijeg, a kraljica je sjedila kraj prozora od crne ebanovine i vezla. Pogledala je kako sniježi i dok je gledala, ubode se u prst i tri kapi krvi padnu na snijeg. Kako se samo boja krvi na snijegu lijepo crveni, pomisli kraljica. Da mi je bar dijete! Da bude bijele puti kao snijeg, rumenih obraza kao krv i kose crne poput ove ebanovine. Nije prošlo dugo i kraljica rodi djevojčicu, baš kakvu je željela: puti bijele poput snijega, rumenu kao krv i kose crne kao ebanovina. Nazvali su je Snjeguljica.


Sviđa mi se kako je svaka bajka prepričana i voljela bih da u zbirkama ima više bajki, toliko su mi lijepe.

Ne sumnjam da će se svidjeti i vama i vašim klincima.. Uživajte.

DOB: 4+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 48

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb, 2019. - 79,00kn 

Primjedbe

Popularni postovi