PRIČE S PLAŽE PAULINE P.

 

Sanja Polak autorica je zabavnih knjiga za djecu Dnevnika Pauline P. koji su oduševili mlađe čitatelje, a nas starije vraćaju u djetinjstvo i one dječje probleme koje su njihovim glavicama jako važni, a mi smo na njih već pomalo zaboravili.

Novi Paulinin dnevnik vodi nas na more i ljetne dogodovštine.  Paulina i njena mama odlaze na dulji godišnji odmor u Vodice kako bi čuvale kuću i apartmane mamine prijateljice. Naravno, kako to obično u toj dobi biva, jedanaestogodišnja Paulina misli kako će joj na ovom ljetovanju s mamom biti jako dosadno jer u Vodicama nikoga ne poznaje i nema što raditi te vrlo brzo počne čeznuti za Zagrebom. No kada se najmanje nadamo stari postaju vesele i zanimljive pa tako se Paulina na mamin nagovor upoznaje s Cvitom, djevojčicom koja na zidiću prodaje školjke, a ubrzo potom skupe i pravu ekipu za ljetne pustolovine.

Ona nema probleme kao ja. Ona voli biti sama. I jako voli čitati knjige i silno želi na mene prenijeti svu tu ljubav prema knjigama i općenito svim vrstama umjetnosti. – Lina, ne može ti biti aktivna samo lijeva polutka mozga. Važno ti je i di – ver- gent-no mišljenje.

Zabavno štivo, idealno za ljetna čitanja, puno situacija u kojima smo se u djetinjstvu sigurno našli, poučiti će djecu kako upoznati nove prijatelje, prevladati sram i strah, važnosti empatije prema drugome i kako se za stvari koje želimo moramo potruditi. Priče s plaže Pauline P. knjiga je u kojoj će se mnoga djeca moći prepoznati i poistovjetiti s Paulinom. Kao djevojčica rado sam čitala takve knjige jer su mi pokazale da sve ono što me muči nije mučilo samo mene, nego i ostale vršnjake te da se iz ponekada bezizlaznih situacija, uvijek pronađe izlaz. Sve u svemu knjiga koju vam ako doma imate klince između 11 i 15 godina od srca preporučam - ne ispušta se iz ruku.

U izdanju Mozaik knjige izašli su i drugi Paulinini dnevnici koje definitivno ne smijete propustiti:

  • Dnevnik Pauline P. 
  • Drugi dnevnik Pauline P.
  • Pobuna Pauline P. 
  • Gorski dnevnik Pauline P. 
  • Morski dnevnik Pauline P. 
  • Skijaški dnevnik Pauline P.

 

DOB: 11+

meki uvez,  188 str.

Autorica: Sanja Polak

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, 2021. – 79,00kn

Primjedbe

Popularni postovi