MOJ TITANIC NE TONE I MAMA NEMOJ ME GNJAVITI



Danas vam želim predstaviti dva nova romana za mlade koje je nedavno izdala Mozaik knjiga. Prvi roman je Moj Titanic ne tone, Vjekoslave Huljić, a drugi je Mama, nemoj me gnjaviti, Sanje Pilić.

DOB: 12 +

Uvez: meki

Moj Titanic ne tone najnoviji je roman autorice Vjekoslave Huljić u kojem se govori i o jednoj temi koja je postala problem cijele Europe i o kojoj se neprestano priča – izbjeglička kriza. Ovo je priča o djevojčici Lejli koja je zajedno sa svojim roditeljima pobjegla iz svoje domovine i krenula prema zapadu. Na tom putu izgubila se i našla u Splitu u kojem ju u kućici na drvetu pronalazi djevojčica Lara. Lara tajnu otkriva svom prijatelju Rinu i zajedno pokušavaju pomoći Lejli da se uključi u njihovu zajednicu.

Ovaj roman za mlade predstavlja djelić životne priče jedne djevojčice koja je već kao mlada u životu puno toga izgubila i našla se u potpuno nepoznatoj sredini, priča o tome kako lijepe geste mogu utjecati na život pojedinca ali kasnije i na svijet oko nas. Smatram kako djeca moraju biti svjesna kako smo svi različiti, različitih životnih priča, ali svi imamo potrebu za istim stvarima u životu. Potrebu za ljubavi, potrebu za pripadanjem i prijateljima. Odličan roman za mlade koji svakako preporučam i vama.

Plakala je. Prvo tiho, a onda jecajući. Cijelo joj se tijelo treslo pod onim pokrivačem. Ako suze idu iz srca, koliki put moraju prevaliti? 
Jesu li i suze izbjeglice?

Broj stranica: 214

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb 2019.  - 89 ,00kn

Mama, nemoj me gnjaviti novi je roman autorice Sanje Pilić u kojemu autorica priča priču o dječaku Borni, njegovoj obitelji te djevojci u koju je potajno zaljubljen Marini. Kroz roman pratimo Borninu i Marininu priču. Oboje teenageri koji se susreću s poznatim problemima svih u toj dobi. Zaljubljenost, popularnost među prijateljima, hobiji, škola,… Ovo je roman u kojem se na djeci zabavan i zanimljiv način zapravo priča o realnom životu i svemu onome što on nosi.

još uvijek sam se nadao vidjeti Marinu jer je u suprotnom turnusu, pa joj tek sad počinje nastava. Htio sam da naš susret ispadne slučajan, a ne da misli kako sam manijak s porukama. Pravim se hladan, čitao sam da tako treba. Ovo je prvi put da mi se neka djevojka sviđa. Osima kad sam išao u vrtić i sviđala mi se Miljenka. Nije znala izgovoriti R i nosila je pletenice. Uvijek mi je davala svoju palačinku s Nutellom.

Kao dijete voljela sam ovakve romane i uvijek sam uživala čitajući ih. Ovakvi romani pomažu mladima vidjeti da nisu sami u svojim adolescentskim problemima, i sigurno se mogu pronaći barem u nekim dijelovima priče. Ako doma imate klince ove dobi, svakako im poklonite ove knjige, vjerujem da će im se svidjeti.

Broj stranica: 120

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb, 2019. – 69,00kn

Primjedbe

Popularni postovi