MI MIŠEVI



Mi miševi volimo čitati slikovnice. Najdraže su nam one o nama. U njima je puno toga točno, ali postoje bajke i basne koje su čista izmišljotina.

Koliko puta smo u pričama čitali o miševima i njihovim raznim osobinama i dogodovštinama. Ovo je priča koja će nam otkriti putno toga o miševima.

Upoznajte Erika Nezaustavljivog koji je od jutra pa do mraka postavljao pitanja. Želio je puno toga doznati, a tko bi drugi mogao znati odgovore na sva ta komplicirana pitanja nego  mudra sova Hilarija. I tako je Erik jednoga dana posjetio Hilariju…


Hilarija je mahnula krilom i pozvala me u duplju. Njezin je dom bio pun knjiga i mekih jastuka. Udobno sam se smjestio i počeo postavljati pitanja. Hilarija je strpljivo odgovarala. Sunce je zalazilo i morao sam se vratiti kući. Dok smo se pozdravljali, tiho sam priznao da još puno toga želim doznati. Hilarija mi je kroz smijeh rekla:  Za najvećeg radoznalca vrata moje duplje su otvorena. Nastavi dolaziti dok ne dobiješ sve odgovore.

Ovo je priča o miševima, o neobičnom prijateljstvu s macama, o čarobnom vrtu u kojem povrće mijenja boju… čitajući ovu slikovnicu uživali smo otkrivajući istinu o miševima i proučavajući ove simpatične ilustracije.


Volimo Piku Vončinu i njene slikovnice o životinjama. Mi miševi predstavlja svojevrsni nastavak priča o životinjskom svijetu s kojim nas upoznaje. Ako dosada niste uživali u njenom maštovitom, kreativnom stvaralaštvu vrijeme je počnete! 😊

DOB: 4+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 36

Izdavač i cijena: Mala zvona, Zagreb 2019. – 98,00

Autorica i ilustratorica: Pika Vončina



Primjedbe

Popularni postovi