PANDA VANDA NA SLJEMENU



Nikada nisam bila zaljubljenik u zimske sportove niti sam pretjerani ljubitelj zime i hladnoće. Kod mene je ljeto i more broj jedan, a najveći „zimski sport“ kojeg ja prakticiram  je čitanje dobre knjige u toplini svoga doma. Ili gledanje naših skijaša na televiziji. Eh, da. No ovog ljeta do naše je kuće doskijala simpatična Panda Vanda i moram vam reći kako sam uz nju zaista uživala u školi skijanja.
Slikovnica Panda Vanda na Sljemenu priča nam priču o jednoj pandi koja je odlučila postati skijašica. Krenula je u školu skijanja na Sljemenu i uz trenera koji ju je savjetovao, unatoč raznim teškoćama, hladnoći i padovima, panda Vanda naučila je skijati.


Panda Vanda nikad prije,
na Sljemenu bila nije.
Skijašica postati želi,
utrkama se veseli.


Knjiga je napisana zaista lijepo i kvalitetno, poučno. Stihovi u rimi Marijane Križanović već su nam zaista poznati i ugodno se osjećam čitajući ih na glas. Baš se nekako uživim u njih. Ono što mi se također jako svidjelo je i to što je upravo Ivica Kostelić napisao divan pogovor za ovu simpatičnu slikovnicu. A svakako treba istaknuti i krasne ilustracije Davora Schunka koji nam je odlično dočarao Vandine avanture. Posebno su mi se dopali neupadljivi obrisi nekih zagrebačkih znamenitosti. Volim kada slikovnica ima taj neki poseban potpis da to tako nazovem.


U svakom slučaju, ovo je slikovnica koju preporučam svim malim skijašima koji već znaju kako su se osjećali dok su učili skijati, svim onima koji će se tek upustiti u taj poduhvat kao svojevrsni podsjetnik da nikada ne odustaju u onome što žele postići ma koliko se put do cilja činio težak (ne samu u skijanju nego i u svemu u životu) ali i svima onima koji vole uživati u zimskim sportovima ovako kao ja, u svome domu. Vanda je definitivno postala naš dragi lik, i svakako se nadamo novim pustolovinama ove simpatične pandice.

DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 34

Izdavač i cijena: Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade, Zagreb 2018. – .00kn

Autorica: Marijana Križanović

Ilustrator: Davor Schunk

Primjedbe

Popularni postovi