Lagane laži



Kažu da nije dobro misliti o lošim stvarima, jer ti se onda i dogode. Keka se u to uvjerila na najgori mogući način. Potvrdilo se njezino uvjerenje da ne postoje sretne ljubavi. I ako mislite da se Keka nesretno zaljubila, to nije ono što ju je pogodilo, barem ne još. Kekini problemi počeli su s najobičnijim od običnog – školskim priborom.

Keka živi u Vilingradu, a njena priča započinje jedne jeseni, taman s početkom škole. Nesretne ljubavi, laži, istine, dio su ove priče. Kao i prekrasni bicikli, najbolji prijatelji, srednjoškolski koncerti, šarena odjeća i još puno toga. Keka je jednoga dana sasvim slučajno vidjela svoga tatu u društvu nepoznate žene i odmah pomislila ono najgore – tata ima drugu ženu. Problemi u školi, zaljubljenost u Krešu, odlazak najbolje prijateljice u Ameriku, tetina nesretna ljubav i zabrinuta mama mučili su mladu Keku. A kako će se sve skupa odviti pročitajte u ovom odličnom romanu o Smotancima.

Ovo je roman koji će vaša djeca sigurno s guštom pročitati. A vjerujte i vama će se svidjeti, jer mogu vam reći da sam roman pročitala u jednom čitanju i prvenstveno me podsjetio na djetinjstvo i školu. Na onaj period života kada sam mislila da sam jako odrasla i važna, kada su sve stvari bile toliko komplicirane, a opet tako jednostavne i kada su mi se moji problemi činili najvažnijima i najgorima – što za mene i jesu bili. JTada sam voljela čitati romane poput ovih i uvijek mi je bila utješna spoznaja da nisam jednina i da se s tim problemima suočavaju i druga djeca. Prve ljubavi, tajne, šaputanja i papirići ispod klupe, problemi koji nam se čine ne rješivima dio su djetinjstva koji svatko prolazi i kojega se rado sa smiješkom sjetimo. Samo što toga naravno nismo svjesni kada kroz to prolazimo.


Lagane laži roman je koji svakako preporučam vašim osnovnoškolcima, pogotovo onima u višim razredima, jer će iz njega sigurno izvući lijepu poruku ili će ima barem pomoći da se ne osjećaju tako zabrinuto jer i drugi prolaze kroz slične muke. A preporučam ga i vama, jer sigurno ćete se i vi, kao i ja, prisjetiti onih bezbrižnih dana kada je bilo važna ocjena u školi, pogled simpatije i tajna podijeljena s prijateljicom.

U suradnji s Nakladom Šumek pripremila sam vam nagradno darivanje. Tako će netko od vas imati priliku osvojiti ovaj simpatičan roman. Više o nagradnoj igri pronađite na facebook stranici. I sretno.

DOB:10 +

Uvez: meki

Broj stranica:92

Izdavač i cijena: Naklada Nika, Zagreb  ,02010. – 55,00kn

Autorica: Ivana Francisković

Ilustratorica: Gordana Ivković

Primjedbe

Popularni postovi