Pogodi koliko te volim

Slikovnica govori o ljubavi roditelja prema djetetu. Glavni likovi su mali zec boje lješnjaka i veliki zec boje lješnjaka. Mali zec boje lješnjaka govori koliko voli velikog zeca koji njega voli uvijek malo više. Ljubav velikog i malog zeca boje lješnjaka je, jednako kao i ona između djeteta i roditelja, bezuvjetna i ne poznaje granice.


Na svakoj stranici nalazi se usporedba ljubavi malog i velikog zeca boje lješnjaka.



 „Ja tebe volim najviše koliko mogu dosegnuti – rekao je mali zec boje lješnjaka.
 A ja tebe volim najviše koliko JA mogu dosegnuti – rekao je veliki zec boje lješnjaka.
 To je prilično visoko, pomislio je mali zec boje lješnjaka.




Tekst slikovnice je jednostavan a ilustracije su divne, vrlo nježne i ugodne. U svakom slučaju vrlo privlačne mališanima. Iako je moj mališan još bebica i ne razumije pročitano, volim mu čitati ovu slikovnicu zbog njenog ritma, a kasnije, kada bude moga razumjeti biti će mi još draže. J



DOB: 2+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 30

Autor: Sam McBratney

Ilustratorica: Anita Jeram

Izdavač: Egmont, Zagreb 2003.

Primjedbe

Popularni postovi