Daj mi pusu

Uživala sam listajući ovu slikovnicu. „Daj mi pusu“ još je jedna slikovnica autorice Melanie Joyce i kao što i sam naslov govori – u njoj se potiče roditelje da svom djetetu daju što više poljubaca.


„Daj mi pusu, zagrli me,
kad prvi san me hvata.“


Nježna, prepuna ljubavi i pažnje slikovnica „Daj mi pusu“ sigurno će vas očarati. Dva medvjedića – veliki medo i mali medo, nalaze se u svakodnevnim životnim situacijama, a mali medo obraća se svom roditelju. 


S obzirom smo u današnjem svijetu poprilično užurbani pokušavajući obaviti sve zadatke koje pred nas stavlja svakodnevica, ponekada možda zaboravimo koliko taj mali (a opet tako veliki) znak pažnje znači našem djetetu. Ova slikovnica sigurno će vas potaknuti da svoje dijete češće obaspete poljupcima.


Nježne ilustracije i kratak tekst primjereni su i djeci mlađe dobi, no ova slikovnica sigurno će se svidjeti i onim malo starijima.

DOB: 2+

Uvez: tvrdi – spužva

Broj stranica:24

Izvorno priredila: Melanie Joyce

Ilustrirala: Anna Jones

Preveo: Filip Kozina

Izdavač i cijena: Naša djeca, Zagreb 2016. - 69,90 kn

O AUTORU:
Melanie Joyce britanska je autorica mnogih slikovnica za djecu. Još neke od njenih slikovnica možete potražiti u našim knjižarama, knjižnicama i sigurno će te u svima uživati. ( „Volim te, tata“, „Volim te, mama“, „Sjaji, sjaji, zvijezdo!“, „Jedne divne zvjezdane noći“ „Slikovnica za 1 godinu“, „Slikovnica za 2 godine“, „Slikovnica za 3 godine“, „Slikovnica za 4 godine“).
Ukoliko volite čitati i na engleskom možete potražiti i neke od njenih slikovnica koje još nisu prevedene u Hrvatskoj.


svakom slučaju, čitajte i uživajte! J

Primjedbe

Popularni postovi