SLIKOVNICE O POSVOJENJU

 

Danas vam želim predstaviti ne jednu nego dvije posebne slikovnice, različitih autora i ilustratora ali iste teme. Naime tema ovih slikovnica je posvajanje, potraga za obitelji. S obzirom da do sada nisam imala priliku čitati slikovnice na ovu temu, uživala sam vidjeti na koji način nam autori slikovnica žele dočarati ovu važnu temu.

Prva slikovnica naslova Lastin novi dom  priča je o lasti Vlasti koju je privremeno udomila roda u svojoj kući. Tamo žive i druge udomljene životinjice koje baš poput Vlaste čekaju  novu obitelj i novi dom. Dani u domu prolaze u igri ali i velikoj čežnji za roditeljima i domom. No uskoro se lasti Vlasti ispunjava i ta, najveća želja.


                                                            Na tisuću raznih strana

 traže svoga mališana,

slavuj tata, čigra mama

kad je svjetlo ili tama.

 

-Prijatelji, tete, hvala!

- vesela je lasta mala.

 Uspomene svoje sprema,

strah i strepnju više nema.

 

Prekrasna, nova slikovnica već nam poznate autorice Marijane Križanović, napisana je u karakterističnim stihovima i obogaćena  krasnim ilustracijama Dubravke Kolanović i vjerujte mi, sigurno će vam se svidjeti.

Druga slikovnica naslova je Grga traži obitelj, autora Tome Vege i priča nam priču o dječaku Grgi koji živi u domu i  nakon što posvoje njegovu prijateljicu čvrsto odlučuje učiniti sve što je u njegovoj moći da i njega posvoje. Jednoga dana pojavljuje se njegov izmišljeni prijatelj Prozirko koji mu pomaže u tom naumu. Grga i Prozirko razgovaraju o tome kakve roditelje Grga želi, te što mu je važno kod nove obitelji. Ubrzo se i Grgi ostvaruje velika želja te i po njega dolaze posvojitelji koji će mu pružiti topli dom pun ljubavi.


„Ne, to mi nije važno. Rekao sam ti, jedino mi je važno da mi daju svu svoju ljubav, da mi posvete pažnju i da se brinu o meni. I da, bilo bi super kada bi voljeli pse. „

Obje slikovnice su vrlo pozitivne i na odličan način prikazuju dječju želju za pripadnosti i obitelji. Jer svi mi želimo biti voljeni i imati dom i mjesto gdje nas se uvijek dočekuje širom otvorenih ruku.


 

Primjedbe

Popularni postovi