OBLAČKO - PRIČA O OBLAKU KOJI JE KIŠIO


Bilo jednom jedno plavo nebo na kojem je živjelo puno oblaka. I to jako različitih oblaka: velikih, malih, sivih, bijelih, kišnih, tužnih, sretnih pa čak i ljutih. Jedan od kišnih oblaka zvao se Oblačko. Oblačko se od drugih kišnih oblaka razlikovao po tome što nije znao kada će ispustiti kišu koju nosi u sebi. To ga je činilo nesretnim.

Mnoge nezgode događale su se Oblačku i on je zbog njih bivao sve tužniji i tužniji. Nikako nije mogao kontrolirati svoju kišu. Samo bi se odjednom pojavila, čak i dok je spavao. Jedne noći, dok zbog velike brige da mu se opet ne dogodi nezgoda nije mogao zaspati, ususret mu dođe mjesec i Oblačko mu se povjeri. Mjesec mu tada otkrije tajnu kako kontrolirati kišu koju nosi u sebi. Idućeg dana Oblačko je odmah odlučio isprobati savjete mudrog Mjeseca i silno se razveselio kada je shvatio da ipak može i zna kontrolirati svoju vodu. Od tada Oblačko je iz tužnog oblaka postao najsretniji kišni oblak na nebu.

Kada sam prvi put krenula čitati ovu slikovnicu nisam imala ideju o čemu bi se u njoj uopće moglo raditi. Jako mi se svidio ovaj uspavani oblačak na naslovnici i  imala sam sasvim drugu ideju.. No priča je započela s jednim tužnim kišnim oblakom i ubrzo sam shvatila o čemu se u njoj zapravo radi. I jako mi se svidjelo. Jer ovo je priča o odvikavanju od pelena. 😊

Silno mi se svidjelo to što se ni u jednom trenu u ovoj priči ne spominju ni pelene, ni toalet ni ništa iz te kategorije, a opet ne možete promašiti njenu poruku. Smatram kako će ova priča biti odličan saveznik za sve vas koji planirate krenuti svoje mališane odvikavati od pelena, Oblačko će im pomoći u tome.


Također, ovo je jedna od onih priča koje će male čitatelje podučiti kako se svaki problem, ma koliko god se činio težak i nerješiv, ipak može srediti. Samo treba biti ustrajan i dati sve od sebe.

Imate moje velike preporuke za ovu slikovnicu, pogotovo ako doma imate mališane u pelenama.

 

DOB: 2+

Uvez: tvrdi, kartonska slikovnica

Broj stranica: 24

Autor: Mauro Lacovich

Ilustracije: Sandra Kerić Blašković

Izdavač i cijena: Ibis grafika, 2020. – 79,00kn

 

Primjedbe

Autor Mauro Lacovich rekao je…
A najbolja stvar s ovom slikovnicom, odnosno pricom koja je nastala kao primjer za jedno predavanje bez ideje da ikada bude objavljena, je sto je uopce nisam napisao za problem odvikavanja od pelena, a iste mi niti u jednom trenutku nisu pale na pamet. I eto, dobio sam na stotine svjedocanstava o tome kako je uspješno pomogla u odvikavanju od pelena, a jos ne znam za niti jedan slucaj vezan uz problem koji je meni bio u glavi. I to je upravo ljepota metafora, i ovakvog stila terapeutskih prica koji sam razvio i njegujem; da je pisac apsolutno irelevantan, a pojedinac kome je prica zapravo kreira njeno znacenje pronalazeci tako u njoj elemente koji upravo njemu/njoj trebaju.

Popularni postovi