U šumi žive... pogodi im ime!


Jedan od noviteta s kojim nas je obradovala Turistička naklada je ova zabavna šumska slikovnica!

Svima drag sam, svima lijep,
duge uši, kratak rep.
Mekana mi kožica, i nježna mi šapica.
Imam dobar sluh i još bolji njuh. 
Grickam kupus, mrkve svježe.
Hitre noge svima bježe.
Topli kutak snivam, od lovca se skrivam;
jer plašljiv sam, ¨ko bi reko!
Ja sam, djeco, šumski _ _ _ _!

Cijela slikovnica napisana je u stihovima i na svakoj stranici nalaze se stihovi pomoću kojih djeca imaju zadatak otkriti o kojoj se šumskoj životinji radi. Kako taj zadatak ne bi bio previše težak tu su i lijepe ilustracije koje prate stihove, ali je na slici obično nacrtano više životinjica kako bi male glavice ipak morale razmisliti. :)


Životinje koje će djeca upoznati i otkriti više o njima su vjeverica, zeko, vuk, medo, lisica, sova, jež, bubamara, puž, mravi, kornjača, vrabac, jelen i divlja svinja. Lijepa družina, zar ne? :)

Slikovnica je odlična za ona malene čitače jer uz lijepe ilustracije i priču o životinji mogu naučiti više o šumskim stanovnicima. A oni stariji, mogu vježbati pogađanje o kojoj se životinji u stihovima radi.  Igre riječima, brojalice i zagonetke odlične su za djecu jer pomažu u razvoju logike, mašte, pamćenja i naravno obogaćivanju vokabulara.

Slikovnica je pisana velikim tiskanim slovima i  kratkim rečenicama, što ju čini lijepim štivom za one koji tek počinju čitati. 


Preporučam vam ovu divnu slikovnicu i smatram kako ćete se i vi i vaša djeca uz nju dobro zabaviti. Možda bi prema uzoru na ove mogli i sami osmisliti svoje zagonetke, nabrojati neke od osobina životinja koje se spominju u slikovnici, nacrtati ih, izraditi od plastelina, tuljaca i slično.
Uživajte i dobro se zabavite!



DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 34

Autorica: Smiljanja Zrilić

Ilustracije: Hana - Petra Mrčela

Izdavač i cijena: Turistička naklada, 2019. - 69,00kn

Primjedbe

Popularni postovi