Ja, ZEUS i ekipa s OLIMPA



U ovoj novoj knjizi koju je za nas pripremilo Znanje vaši mali čitatelji moći će otkriti ponešto o grčkim bogovima i junacima. S obzirom da sam završila Klasičnu gimnaziju, zavoljela sam mitologiju starih grka i rimljana i uvijek rado zavirim u knjige koje se bave tome tematikom. A ovo je jedna od onih knjiga uz koju ćete moći ne samo ponešto naučiti o povijesti i mitovima nego se pri tome i dobro nasmijati.

U knjizi su predstavljeni Afrodita, Ahilej, Apolon, Arijadna, Artemida, Atena, Dedal, Demetra, Didona, Dioniz, Europa, Hefest, Helena, Hera, Heraklo, Hermes, Medeja, Nausikaja, Odisej, Orfej, Penelopa, Perzej, Prometej i naravno Zeus.

Priča o svakom od ovih bogava, božica i junaka započinje njegovom fotografijom na kojoj su prikazane njegove ili njezine glavne osobine nakon čega slijedi i kratak opis u kojem pobliže upoznajemo lik -smrtan i li besmrtan, rimsko ime, tko mu je obitelj, što voli i ne voli, te gdje živi.
Nakon nekog početnog predstavljanja slijedi i njegova/ njezina priča.


EUROPA

Želiš li znati zašto je cijeli jedan kontinent nazvan po meni? Onda nastavi čitati! Postojala je ta jedna lijepa cvjetna livada pred vratima mojeg rodnog grada Tira. Da sam slutila kako će ona odrediti moju sudbinu, vjerojatno bih je bila zaobišla u širokom luku. Moje prijateljice i ja igrale smo se tog ljeta svaki dan na toj livadi. Vrijeme je bilo fantastično, imale smo sve vrijeme ovoga svijeta. Livada se nalazila podalje od ceste i od grada, udaljena samo nekoliko koraka od mora. Brale smo cvijeće, plele vijence, legle bismo u travu, hihotale i glupirale se, a sunce nam je obasjavalo lica. Pritom nas je netko promatrao, već danima. Ali to sam saznala tek kasnije. Privukle smo pažnju Zeusa, moćnog kralja bogova. Promatrao nas je s Olimpa…

Jako zabavna knjiga za one koji žele upoznati grčke bogove, božice i junake. Meni osobno se dopala i definitivno vam ju preporučam.

DOB: 9+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 256

Autor: Frank Schweiger

Ilustracije: Ramona Wultshner

Prijevod: Snježana Božin

Izdavač i cijena: Znanje, 2020. – 99.00kn

Primjedbe

Popularni postovi