Slikovnice Piko



Slikovnica o psiću Piku i njegovim dogodovština sjećam se još iz svog djetinjstva. Uvijek su me privlačile te jednostavne, a opet izražajne ilustracije i prozorčići za otvaranje. S Pikom je čitanje uvijek bilo i zabava i učenje. Nedavno je Mozaik knjiga izdala dvije nove slikovnice o Piku – Gdje je Piko? i Piko slavi rođendan koje su jako razveselile mene ali još više mog mališana, koji uživa u njihovom listanju i čitanju. 


U obje slikovnice Piko i njegovo društvo igraju se skrivača i skrivaju se u različitim mjestima u kući. Na vama je da zajedno s djetetom tražite tko se gdje skrio i pri tome se dobro zabavite. Mi slikovnice obično čitamo tako da on otvara prozorčiće, a ja imenujem i oponašam životinju koju smo otkrili (naravno, najviše ga veseli kada na red dođe strašni lav, tu se obično ubacuje i on i jaaaako me plaši lavljim rikanjem..) .. i ne, ne pitajte me kako se glasa nilski konj... J ovdje radi vaša mašta.


Slikovnice su kartonske, formata taman dovoljno velikog da dijete samo može držati slikovnicu i njome baratati. Tekst je pisan velikim štampanim slovima tako da može poslužiti i za usvajanje prvih slova.

U svakom slučaju uz Pika će te se sigurno dobro zabaviti. Ove slikovnice nemaju vremena stajati na našoj polici, neprestano su u upotrebi.  


Ako još nemate slikovnice o Piku, svakako vam preporučam da nabavite ove! ;)



DOB: 2+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 20

Autor i ilustrator: Eric Hill

Prijevod: Svetlana Grubić Samardžija

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb, 2019. - 89,00kn

Naslov originala: Wheres Spot? / Spots birhtday party



Primjedbe

Popularni postovi