Mali princ



Ne mogu vam opisati koliko sam bila uzbuđena kada sam vidjela ovu slikovnicu. Ukoliko to još ne znate, veliki sam obožavatelj Malog princa i zato me ova ljepotica jako razveselila. Jedva sam dočekala sinčića strpati na spavanje, a ja sam se fino smjestila i uronila u čaroliju. Jer ova slikovnica je zaista čarobna.

Prvu večer zaspao sam na pijesku.
U zoru me probudio glasić.
„Molim te, nacrtaj mi ovcu!“
Skočio sam na noge i ugledao vrlo neobičnog momčića.
Nije izgledao kao da se izgubio.
„Molim te, nacrtaj mi ovcu.“
Odgovorio sam mu da ne znam crtati.
„Nema veze. Nacrtaj mi ovcu.“
Pokušao sam nekoliko puta, ali dijete nikad nije bilo zadovoljno.



Ilustracije su.. prekrasne..  Iako smo rad ove ilustratorice mogli vidjeti u Velikoj tvornici riječi i Dolini mlinova, u Malom princu me posebno očarala.  Iako volim originalne ilustracije Antoinea de Saint – Exuperyja, Valeria Docampo definitivno je po mom mišljenju uspjela Maloga princa prikazati još čarobnije. U ovoj slikovnici ljudi koje mali princ sreće na svom putovanju po planetima prikazani su kao životinje ali to mi nije ni malo smetalo.  Ma samo ih pogledajte koliko su čarobne...
Jednostavno nisam mogla odvojiti pogled od njih... 


Također, ono što je važno je to da je količina teksta u slikovnici reducirana, ali to vas ne treba ni najmanje zabrinjavati jer poanta priče je još uvijek tu.. A prilikom čitanja ostavlja prostor da sami još ubacite one elemente koje smatrate relevantnim za čitalačko iskustvo vašem djetetu.

Smatram kako je ova slikovnica odličan uvod u priču o Malome princu kao takvom. Jer koliko god mi odrasli volimo ovaj roman, kolikog god uživali u divnim rečenicama i mudrim mislima koje iz njega možemo izvući, malenima je Mali princ ipak previše težak..  A zato je tu savršena upravo ova slikovnica kojom ćete ih uvesti u ovu divnu priču koju nadam se i vi volite...  


DOB: 6+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 56

Izdavač i cijena: ArTresor naklada, Zagreb 2019.  - 90,00kn

Autorica: Agnes de Lestrade

Iilustracije: Valeria Docampo

Prevela: Petra Matić

Primjedbe

Popularni postovi