ZIMSKE BAJKE


Prva stvar koju sam zapazila kod ove knjige je njena prekrasna naslovnica. Zaista je zimsko čarobna.... a onda sam zavirila u knjigu i oduševila se. 

Ovo je zbirka koja sadrži osamnaest zimsko božićnih bajki. Za neke već znam, ali moram priznati da sam puno njih po prvi puta pročitala i to me oduševilo - otkrivanje nekih novih bajki koje do sada nisam znala...


Na početku svake bajke nalazi se i kratak opis, to jest, tekst koji nam govori iz koje zemlje potječe bajka i neke zanimljive informacije o njoj. Teksta ima dosta, ali mislim da i s mlađim čitateljima možete pročitati barem 2 -3 u jednom čitanju.  Priče prate i prekrasne ilustracije, koje me asociraju na neka davna, davna, hladna vremena. Čim pogledam knjigu ima želju ušuškati se i slušati zavijanje vjetra...                     


Imate moju veliku preporuku za ovu krasnu knjigu. Nadam se da će te ove godine imati priliku čitati ju, pogotovo u hladnim zimskim danima koji nam dolaze.

DOB: 4+

tvrdi uvez, 96 str. 

Prijevod: Anda Bukvić Pažin

Ilustracije Zana Goldhok

Izdavač i cijena: Znanje, 2022. - 129,00kn

Primjedbe

Popularni postovi