MJESEC I JA

 


Volite mjesec? Zamislite kako bi bilo da je on vaš prijatelj, da se možete s njime igrati… autorica ove slikovnice učinila je upravo to, napisavši jednu vrlo lijepu slikovnicu o odnosu djevojčice i mjeseca.

Baš volim Mjesec…

Ponekad ga vodim u šetnju,

ali mi, vragolan, pobjegne!

U ovoj divnoj slikovnici pratimo igru djevojčice i mjeseca. Mjesec je tu kao prijatelj, sudionik igre. Ponekada je tu u punom svjetlu ponekada se sakrije. Djevojčica pozorno prati njegove mijene uživajući u svakoj promjeni. Ona jako voli mjesec. Zajedno  se smiju, igraju, zabavljaju. Ona ga vodi u šetnju, on joj bježi, igraju se skrivača, zajedno idu na spavanje, u skitnju..

Polako se Mjesec budi.

Pospanče, otvori oči!

Čamac već čeka!

Idemo u dugu i tajnovitu skitnju.

Slikovnica Mjesec i ja privukla me svojom estetikom. Uživala sam u proučavanju ovih divnih ilustracija. Jako mi se svidjelo što teksta ima zapravo vrlo malo. Tek koja rečenica koja otvara mogućnosti da sami prilikom čitanja stvarate dijaloge između mjeseca i djevojčice i nadopunjujete priču. Slikovnica je vrlo nježna i budi naj neki sanjivi osjećaj.


Ilustracije su divne. Svijetlo i tamno su u kontrastu u cijeloj slikovnici i zajedno su potpuno čarobne. Nakon prvog čitanja, ovo mi je postala jedna od najdražih slikovnica za laku noć…

 

DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 28

Autorica i ilustracije: Andreja Peklar

Prijevod: Krešimir Krnic

Izdavač i cijena: Ibis grafika, 2020.  – 90,00kn



Primjedbe

Popularni postovi