MALI VUK


Slikovnice o vuku svi jako volimo, a nedavno je Znanje za nas pripremilo i nove slikovnice o ovom obožavanom liku. Uz nove avanture velikog vuka za one nešto mlađe izašle su i tri nove slikovnice u kojima je glavni junak mali vuk. Divno ilustrirane i poučne, odličan su izbor za male čitatelje.

I ovoga puta mali vuk nalazi se u situacijama u kojima se kada tada nađu i naši mališana, na ovaj ili onaj način te nam ove slikovnice definitivno mogu biti odličan saveznik.

Mali Vuk ne želi dijeliti

Malenom Vuku na kišan dan u posjet dolazi prijateljica Luna. Iako ju je u početku s nestrpljenjem čekao, kada je napokon došla i kada su se krenuli igrati Mali Vuk nikako nije želio dijeliti svoje igračke.

„Ja ću slagati ovu s tri praščića!“ reče Luna.
„NE!“ usprotivi se Mali Vuk. „To je MOJA slagalica! Ne dam ti je.“
„Budi dobar, Mali Vuče“, uplete se mama.
„Posudi Luni slagalicu.“
„Ne, to je moje“, ponovi Mali Vuk.
I počne se duriti.


Nakon nekoliko pokušaja započinjanja raznih igara i vukove nevoljkosti kada je u pitanju dijeljenje igračaka, Mali Vuk odlučuje otići van na kišu sam. Ubrzo je shvatio kako mu je samom jako dosadno i odlučio se vratiti u kuću na igru. Vuk pozove Lunu na igru u svoju sobu. U jednom trenutku Luna padne i lupi se u koljeno, a Vuk joj u želji da ju utješi donese sve svoje omiljene plišance te se započnu zajedno igrati.

Mali Vuk uvijek kaže ne

Srijedom Mali Vuk ide na čuvanje kod bake. No tog jutra Vuk ne želi ići. Mama mu pokušava izići u susret ponudom da kod bake ide biciklom, no Vuk želi ići romobilom. U nastavku slikovnice Vuk dolazi kod bake i u svakoj situaciji govori „NE“ te želi napraviti drugačije od onoga što mu se sugerira.

„Ne!“  reče Mali Vuk.
„Ne želim bicikl, draži mi je romobil.“
„U redu“, uzdahne mama.
„A sad, put pod noge, veliki moj dečko.“

 Nakon dobrog popodnevnog spavanca, Mali Vuk probudi se puno bolje volje. i za promjenu kaže "DA!" :)



Mali Vuk želi biti glavni

Mali Vuk dolazi u vrtić i sa svojim prijateljem Lukom počinje se igrati s autićima. Luki je igra ubrzo dosadila i želi se igrati s plastelinom. No Mali Vuk mu naređuje da se ostane igrati s njim. u nastavku priče Mali Vuk pokušava biti glavni u svakoj igri koju je započeo sa svojim prijateljima. Naravno, njegovim prijateljima je to brzo dosadilo te su se odlučili igrati sami. Mali Vuk brzo je shvatio da je bolje sudjelovati u igri ravnopravno, a ne neprestano naređivati.

Mali Vuk se okrene prema Luki.
„Sad ćeš ti biti čudovište“, reče.
„Ne!“ naljuti se Luka. „Ti stalno naređuješ,
a to mi ide na živce.
Ni ja se više neću igrati.“
Mali Vuk ostane sasvim sam.



Sve tri slikovnice jako su mi se svidjele. Jednako kao i prve dvije iz serijala ( Mali Vuk kreće u školu i Mali Vuk ide na kahlicu - klik za recenziju) slikovnice su manjeg formata i plastificirani stranica zbog čega su jednostavnije za listanje malim ručicama i super se brišu ukoliko se upackaju. 

Teme kojima se bave primjerene su mlađim čitateljima (iako će se vjerujem i neki malo stariji moći pronaći u njima). Svako dijete u procesu odrastanja ponekada se nađe u situaciji da ne želi dijeliti igračku, ima fazu „NE“ ili možda pokušava nametnuti svoju volju, a ove slikovnice odličan su izbor za razgovor o tim temama. 

Moje velike preporuke!



DOB. 2+

Uvez: tvrdi, spužva

Broj stranica: 20

Autorica: Orianne Lallemand

Ilustracije: Eleonore Thuillier

Prijevod: Mirna Šimat

Izdavač i cijena: Znanje, 2020. – 39,00kn





Primjedbe

Popularni postovi