ZAGRLI ME NJEŽNO



Dan se bližio kraju i kroz prozor mišje kućice vidjelo se kako na obzoru zalazi sunce.  „Mišiću, dođi!“ pozivala je mama mišica. „Vrijeme je da pospremiš igračke i polako se spremaš na spavanje.“
„Ja bi se još malo igrao“, rekao je mišić dovršavajući slagalicu. „Meni se uopće ne spava.“
Mama se mišica nasmijala: „Bez brige, u tome će ti pomoći topla i pjenušava kupka!“


Sjećam se, kao dijete, uvijek sam se najljepše zaigrala kada je trebalo ići spavati. Sada gledam svog sina i vidim da je i s njim situacija ista. Ne znam zašto je to tako, ali ni on, kao ni ja, nikada nije umoran u vrijeme kada bi trebalo ići spavati. Ili bi se još malo igrao ili je gladan, žedan i slično.
Jednako tako i ovom mišiću iz priče nikako se ne spava kada ga mama pozove u krevet. Prije toga, jednako kao i kod nas, kao večernji ritual je topla kupka i bočica toplog mlijeka (kod nas je to kakao), uz neku  slikovnicu za kraj večeri. Zagrljaji, poljupci i maženje su u kompletu…


Mi imamo neke slikovnice koje su nam baš prigodne kao priče za laku noć. Pogotovo dok je još ovako maleni, prije spavanja obično posežem za slikovnicama uz koje će se opustiti i još ljepše spavati. Ovo je jedna od takvih priča. Nježna, topla i opuštajuća. Puna lijepih rituala u kojima se dijete može prepoznati.   

Ušuškavanje u krevet, poljupci i nekoliko priča za laku noć neke su od ljepših uspomena iz djetinjstva. Uspomena koje želim stvoriti i kod svoje djece. A ovo je jedna od slikovnica koja mi pomaže u stvaranju istih.

Vjerujem da bi se svidjela i vašoj djeci i od srca vam je preporučam.

DOB: 2+

Uvez: tvrdi, spužvasti

Broj stranica: 24

Ilustracije: Suzanne Khushi

Prijevod: Filip Kozina

Izdavač i cijena: Naša djeca – Svijet slikovnica, 2019. – 69,00kn



Primjedbe

Popularni postovi