TAJNA SLAVUJEVE ŠUME



Ono što me prvo privuklo ovoj knjizi je ova predivna naslovnica, toliko nježna i romantična, a opet nekako tajnovita. Jedva sam dočekala krenuti čitati..  

Priča počinje davne 1919. u takozvanoj Kući Nade. Upoznajemo jednu obitelj kojoj se dogodila velika nesreća. Naime, sin Robert poginuo je u požaru u kući u kojoj su prije živjeli. Majka je bolesna i zatočena u vlastitoj sobi, otac odlazi raditi u inozemstvo. Djevojčica Henrietta (Henry) brine se o svojoj malenoj jednogodišnjoj sestrici. Tu je i dadilja Jane, koja živi s njima i želi pomoći ali je toliko zaposlena da joj promiču mnoge važne stvari. Uskoro se u priči pojavljuje i doktor Hardy koji želi „pomoći“ majci ali njegove metode liječenja majku čine samo još bolesnijom. Konačna namjera mu je zatvoriti majku u umobolnicu Helldone kako bi na njoj, zajedno sa svojim kolegom isprobao zastrašujuće metode liječenja duševnih bolesnika.


Otac nas je napustio. Mama je bila tako bolesna da sam je jedva viđala. Htjela sam pomoći. Htjela sam nešto učiniti, ali bilo je usred noći i bila sam sama samcata i imala sam dvanaest godina.

Kako priča odmiče Henry postaje sve zabrinutija za majku i sestricu, no tko bi slušao jednu dvanaestogodišnju djevojčicu i shvatio je ozbiljno? S vremenom Henry otkriva da je Kuća Nade puna neobičnih tajni.. a tu je i mračna Slavujeva šuma u kojoj živi tajnovita, neobična žena za koju kažu da je vještica..

Kako će Henry pokušati spasiti svoju majku i hoće li u tome uspjeti? Gdje je otac do kojeg nikako ne može doći? Hoće li doktor Hardy uspjeti u svom naumu? Tko je žena iz Slavujeve šume i koja je njena priča? Odgovore ćete morati pronaći sami.


Koračala sam kroz vrt, moja se sjena protezala preda mnom, prema tajnovitoj šumi. Stajala je tamo mračna, poput olujnog oblaka koji je pao s neba. Mogla sam namirisati oporost krijesa nošenu zrakom i srce mi je zalupalo. Uvjeravala sam samu sebe da to nije nikakav zastrašujući miris; mirisalo je na jesenje šetnje Hyde Parkom – na Noć krijesova, Noć vještica.

Ova knjiga prekrasna je obiteljska priča koja govori o nesreći, o tuzi, nadi, tajnama, ljubavi, čežnji, usamljenosti, hrabrosti, odanosti i čaroliji.. Način pisanja je bajkovit, a slike koje nam autorica nudi toliko su divno opisane da sam se mogla zamisliti u priči u svakom trenutku.

Knjiga je puna mašte i magije koja vas uvlači u priču. A tu je i ona mala doza straha i nelagode koja vas samo tjera da čitate dalje i nadate se najboljem. Autorica knjige napominje kako ovu knjigu duguje svojoj ljubavi prema bajkama, a posebno inspirativne bile su joj Alisa u Zemlji čudesa, Tajni vrt i Knjiga o džungli. Priče koje se često spominju u ovoj knjizi.

Preporučam vam ovu knjigu, i vama i vašim čitačima, nećete ostati razočarani! Osim predivne priče, knjiga je bogata i divnim, malim ilustracijama na početku svakog poglavlja.. 

DOB: 12+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 352

Izdavač i cijena: Znanje, Zagreb, 2019. – 119,00kn

Autor: Lucy Strange

Prijevod: Morana Šimat

Naslov originala: The Secret of Nightingale Wood

Primjedbe

Popularni postovi