MATIJA I MORE



Matija i more slikovnica je koja me odmah privukla svojom naslovnicom. Ne znam kako vi ali ja čim vidim „more“ na slikovnici jednako kao i „knjige“ moram vidjeti o čemu se radi.. Jako volim more i oduvijek sam obožavala ovaj dio godine kada bi spakirali kofere i pravac na obalu.

-          Jesmo li stigli? - pita Matija.
-          Nismo još ni krenuli - odgovara tata i stavlja torbe u prtljažnik automobila.


Poznato? Meni jako. Tako je svake godine.. još nismo ni krenuli a ja već s nestrpljenjem čekam kada ćemo stići. Dok sam bila dijete svoje igračke pakirala sam već nekoliko dana prije i jedva čekala „taj dan“. Dan kada se kreće. Cijela slikovnica priča nam priču o dječaku Matiji koji voli more jako, jako, jako i nestrpljiv je do njega doći. Preslatke ilustracije i opisi koliko Matija voli more vratili su me u djetinjstvo i slikovnicu sam čitala s velikom osmjehom na licu i mislima - pa ovaj Matija je baš kao i ja! J Zaljubljen u more!

Matija ne voli duga putovanja. Ali voli ljeto i more. Dok ga mama tušira, zamišlja kako ga zapljuskuju valovi.


Sama priča je jednostavna ali puna ljubavi prema moru i ljetu i jednostavno joj ne možete odoljeti. Ili barem ja.

Matija i more definitivno je postala must have ljetna slikovnica koju ću čim malo poraste čitati i svom mališanu u nadi da će i on jednako kao i Matija (ali i njegova mama ;) ) zavoljeti more toliko jako da će jedva čekati ljeto i odlazak na isto.

Jako mi se sviđa sam prikaz te morske ljubavi - Matija more pronalazi u svemu, njegova mašta je prekrasna.

Ako vam se ova slikovnica učinila poznatom, ne varate se, već ste na blogu mogli pronaći i preporuku slikovnice Jere i oblaci koja dolazi od istog kreativnog dvojca - autorice Jasminke Petrović i ilustratorice Ane Petrović. Nadam se da će nam ove dvije dame pripremiti još ovakvih lijepih, maštovitih slikovnica. 

DOB: 3+


Uvez: tvrdi

Broj stranica: 23

Izdavač i cijena: Kreativna mreža i knjiga u centru, Zagreb, 2019.  - 98,00

Autorica: Jasminka Petrović

Ilustratorica: Ana Petrović

Primjedbe

Popularni postovi