DIVOVSKO SKAKUTALO



Nova, divna slikovnica u izdanju Ibis grafike za koju nisam dvojila da će biti odlična čim sam vidjela autoricu ove ljepotuške. Divovsko skakutalo je nešto potpuno drugačije od slikovnica koje smo do sada imali prilike čitati - što nam samo govori o spisateljskom bogatstvu gospođe Donaldson. Ovo je preslatka, topla priča za malene čitatelje koja će i vama odraslima sigurno izmamiti osmjeh na lice.
A priča ide ovako - jednoga dana Zec je doskakutao do svoje zečje jazbine iz koje se na njegovo veliko iznenađenje javilo Divovsko skakutalo i jako ga prestrašilo. Zec je odmah potražio pomoć svojih prijatelja a prva na radu bila je Mačka. I iako je Mačka bila jako hrabra u svojoj namjeri ni ona nije mogla istjerati Divovsko skakutalo iz zečje jazbine te je pobjegla u strahu.

I Slon se oštro stupajući uputi prema zečjoj jazbini. No čim je unutra zagurao svoju dugu sivu surlu, začuje glasan povik. „Ja sam DIVIVSKO SKAKUTALO! Zato ti je bolje, briši - jer od stabla ja sam viši.“


Na red su došli i Medvjed i Slon. Ali i oni su prošli jednako kao i Mačka i Zec. Sve dok u njihovu blizinu nije pristigla Mama Žaba (strašno mi se ovdje svidjelo upravo to što je Žaba mama) koja je jedina uspjela otkriti tko je Divovsko skakutalo.

Ova slikovnica pravo je malo blago koja me zaista razveselila i raznježila svojim humorom i ovim predivnim ilustracijama koje evociraju na one starinske engleske klasike poput Alise u Zemlji čudesa i Priča o Petru Zecimiru. Od srca je preporučam vama i vašim mališanima i vjerujem da će ova slikovnica i vama biti jednako divna kao i nama.

DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 32

Izdavač i cijena: Ibis grafika, Zagreb 2019.  - 120,00kn

Autorica: Julija Donaldson

Ilustratorica: Helen Oxenbury

Preveo: Krešimir Krnic

Primjedbe

Popularni postovi