Mali princ 3D



Nema potrebe da vam pišem o čemu se radi u prekrasnoj priči o Malom princu.  Od kada je 1943. godine prvi puta izdan u Parizu do danas, Mali princ preveden je na brojne svjetske jezike i dijalekte i prodan u više od 80 milijuna primjeraka što ju čini jednom od najprodavanijih knjiga svijeta. Postao je kultna knjiga i među djecom i među odraslima..

Ovo je jedna od knjiga s kojom me upoznala moja teta kojoj je to bila najdraža priča. Vrlo brzo, kako sam porasla i počela razumjeti o čemu se u ovoj priči radi, Mali princ postao je knjiga koja uvijek ima posebno mjesto u mom srcu i polici s knjigama.


Malog princa imam u nekoliko primjeraka i verzija, i svaku brižno čuvam i pazim, i u svakoj jednako uživam. Danas vam predstavljam ovu divnu verziju koja nam  je stigla iz Mozaik knjige i u koju smo se odmah zaljubili.  Ilustracije su originalne uz jedan odličan dodatak. Na svakoj stranici na kojoj se u kutu nalazi crvena ruže kriju se iznenađenja. Kakva?  E sad, tu na red dolazi i vaš mobitel ili tablet i krećemo na putovanje. Skinete aplikaciju, udobno se smjestite i započnete svoje putovanje kroz slatko, tužni i vrlo poučni svijet Malog princa. Ovo je jedna od onih knjiga u kojoj možete osim u čitanju uživati i u proširenoj  stvarnosti..

Jeste li ponekada zamišljali kako su rasli babobabi iz planeta? Ili kako izgleda prinčev let oko Zemlje? Uživala sam u prizorima Malog princa dok je letio oko planeta i u onoj famoznoj ruži, ovoga puta u 3D verziji.  Uz aplikaciju uživala sam i u glazbi, oni mlađi imaju mogućnosti i malo se poigrati (a možete i vi).


Novo interaktivno izdanje, definitivno mi je ponudilo novo iskustvo čitanja i uživanja u  svijetu Maloga princa.  Palo mi je na pamet da su ovakve knjige i odličan način da i ona djeca koja koji možda ne vole pretjerano čitati postanu zainteresiranija za knjige. Sve u svemu, prekrasno izdanje. 

Ovo je zaista posebna priča, i jasno mi je zašto je ovo jedna od najčitanijih knjiga svijeta. Prekrasna priča, s divim poukama, pisana toliko jednostavnim jezikom, a tako mudrim i poučnim porukama i idejama.  Priča koju sam pročitala već puno puta i u kojoj svaki put jednako uživam i pronađem neku novu misao, neku novu skrivenu poruku i neki novi osjećaj koji je u meni probudila.


Odrasli vole brojke. Kada im spomenete svog novog prijatelja, nikada vas ne upitaju ono bitno. Nikada vas ne pitaju:Kako mu zvuči glas? Koje su  mu najdraže igre? Skuplja li leptire? Upitati će vas: Koliko mu je godina? Koliko ima braće? Koliko je težak? Koliku mu plaću ima otac? I tek tada se njima čini da ga poznaju. Ako odraslima kažeš: Vidio sam prekrasnu kuću od crvenih opeka, s geranijama na prozorima i golubovima na krovu... oni tu kuću ne mogu zamisliti. Njima treba reći: Vidio sam kuću koja stoji stotinu tisuća franaka. Onda će uzviknuti: Kako je lijepa!"

DOB: 4+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 96

Izdavač i cijena: Mozaik knjiga, Zagreb - 2019.  – 89,00kn

Autor i ilustrator: Antoine De Saint - Exupery



Primjedbe

Popularni postovi