Emociometar Inspektora Kroka



Sasvim slučajno sam ovih dana otkrila ovu knjigu i moram biti iskrena, ostala sam u čudu kako mi je promaknula... Jer ovoj je stvarno super slikovnica koja pomaže djeci (i vama) detektirati svoje emocije, razumjeti ih i objasniti. 
Emocije koje su objašnjene u ovoj slikovnici su : radost, tuga, ljutnja, strah, ali i zavist, ljubomora, iznenađenje, sram, gađenje i ljubav – sveukupno njih deset.


O prve četiri emocije, već smo imali prilike čitati u drugim slikovnicama koje ih odlično opisuju, ali sam se jako razveselila kada sam vidjela da su u ovoj slikovnici analizirane i druge emocije.
Za početak, u slikovnici je objašnjeno što je to emocija, zatim svaka od navedenih posebno. 


Na simpatičan način opisane su i navedene i neke tjelesne promjene koje se događaju prilikom određenih emocija (npr, mucanje, svrbež, crvenjenje, plakanje…)

Svaka emocija predstavljena je prvo kroz neki „slučaj“ kojim se inspektor Kroko bavi.  Kratka pričica, analiziranje iste i fotografije koje ju prate vrlo lijepo mogu djetetu dočarati koje se promjene događaju na našem licu i u tijelu općenito prilikom neke emocije. Također, ono što mi se jako dopalo je i to što je svaka emocija opisna i kroz njene razine. To jest intenzitet.


LJUBAV

JAKOST 1: NISKA
Kada „pomalo osjećamo ljubav“, kao da u našem srcu počinje cvjetati uzbuđenje. Moguće je da toga nismo ni svjesni, ali u nama se budi neki dobar osjećaj za drugu osobu. Osjećamo kao da nam u trbuhu lagano leprša jedan leptirić.

JAKOST 2: SREDNJA
Kada osjećamo „ljubav“, još smo uzbuđeniji. Svjesni smo da osjećamo nešto lijepo za drugu osobu i želimo provoditi dobar dio svog vremena s njom. U trbuhu nas škaklja jato leptirića.

JAKOST 3: VISOKA
Kada „jako volimo“, uvjereni smo da je voljeti više od toga nemoguće. Vjerujemo da je voljena osoba neizostavni dio našeg života i ne možemo zamisliti život bez nje. Osjećamo kao da svi leptirići ovog svijeta izvode zračne akrobacije u našem trbuhu. Od tolike ljubavi može nas čak zaboljeti trbuh.


Na kraju slikovnice nalaze se recepti i smjernice za upravljanje emocija kao i  emociometar kojim možete izmjeriti svoje emocije i pritom se zabaviti i naučiti više o svojim emocijama.

Ovo je jedna od slikovnica koju zaista morate imati u svojoj kućnoj biblioteci ako je ikako moguće, jer ćete sigurno vrlo često posezati za njom. Sam tekst je odlično napisan – tako da je svaka emocija objašnjena na djetetu zanimljiv način. Ne sumnjam da će mi ova slikovnica biti odličan saveznik kada moj mališan malo poraste ali i u mojoj profesiji i radu s djecom.

DOB: 5+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 95

Izdavač: Planetopija, Zagreb 2018. – 125,00kn

Autorica: Susanna Isern

Ilustratorica: Monica Carretero

Prvela: Laura Marković

Primjedbe

Popularni postovi