Bob, bobić, mahuna



Ova slikovnica zbirka je od 20 bajki u kojima ćete čitati o bobu i ostalim mahunama.  Na svakoj stranici nalazi se po jedna priča puna činjenica, koju prati lijepa ilustracija. Ilustracije su nekako  neobične ali umirujuće – svakako posebne. Boje su mi predivne, bajkovite. 

Iako nisam ljubiteljica mahuna, a ni boba nešto pretjerano, ove priče su mi se svidjele. Svaka priča je posebna, a opet zajedno čine jednu krasnu edukativnu knjigu uz koju ćete osim uživanja u bajci, mnogo toga naučiti i o bobu.

 Na kraju svake bajke nalazi se listić „Dobro je znati“ – „Reci bobu bob, a popu pop.“ – listić koji pruža dodatnu informaciju i zanimljivost.



Znate li da je mahuna boba velika 5 – 10 cm i sadrži 2-7 graholikih i 3cm velikih sjemenki? Jede se i mahuna i zrno a i mladi listovi na salatu? A znate li i da su nekada davno u pepelu bobove stabljike žene u Dalmaciji prale rublje? Ja nisam znala. Ali drago mi je da sam naučila. I ne samo to, naučila sam još mnogo zanimljivih činjenice. A naučit će ih i vaša djeca za vrijeme čitanja ovih priča.


Ovo je nova zbirka bajki u kojoj je prekrasno protkana tradicija i to ju čini još posebnijom.

Autorica priča kaže: Ne morate zavoljeti bob, ali znajte: U Dalmaciji, gdje ja živim, a i u okolnim krajevima, bob je od davnina bio važna namirnica. Zašto više nije, sami odgovorite! učinimo što možemo kako bismo ispravili tu nepravdu! Ja sam napisala priče, a vi nastavite dalje! Kušajte bob, kuhajte ga i uzgajajte! Ili makar uživajte u ovim pričama!

Nama se sviđa!

DOB: 4+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 47

Izdavač i cijena: Iris Illyrica, Zagreb – 2017. – 100,00kn

Autorica: Mirjana Mrkela

Ilustratorica: Branka Hollingsworth Nara



Primjedbe

Popularni postovi