Pahuljica Mrazić - Mačak Djeda Božićnjaka




U ovo predblagdansko vrijeme uvijek sam u potrazi  za nekom dobrom, zabavnom božićnom slikovnicom. Moram priznati da sam pri tome vrlo izbirljiva i slikovnica mi mora baš nekako „sjesti“. I onda je stigla slikovnica Pahuljica Mrazić iz Turističke naklade i jako mi se svidjela!


Stari pospanko Pahuljica Mrazić
Bio je pahuljast, mekan i zločest ko vražić.
Tom predećem klupku ništa draže bilo nije,
Od spavanca jednog uz peć koja grije.

…stihovi su kojima započinje ova zabavna priča o jednom mačku  koji je želio pomoći Djedici. Naravno, za početak je prouzročio male nevolje i želeći se ispričati Djedici i smisliti način kako da mu se iskupi, mačak pospanac ušao je u kutiju i zaspao. Na (ne) sreću tu kutiju su vilenjaci lijepo upakirali i ubacili među poklone koje je Djedica trebao isporučiti djeci diljem svijeta. I tako je Pahuljica i sam krenuo na put. U priču su u jednom trenu dospjeli i lopovi koji su naumili ukrasti sve Djedičine poklone, no u tome ih je uspješno spriječio upravo mačak Pahuljica. Kako i što se onda dogodilo ostavljam vam da sami otkrijte.


Dok su vilenjaci saonice darovima punili,
snovi su starog mačka zbunili.
Htio je samo zadrijemati nakratko…
….no za to mu vrijeme kutiju –
umotaše glatko!


Nakon čitanja slikovnice ostala sam s osmjehom na licu jer sam u njoj zaista uživala. Vesela, simpatična slikovnica s  tekstom u rimi  i preslatkim ilustracijama definitivno zaslužuje vašu pažnju. Ako tražite lijepu, zabavnu slikovnicu za vaše mališane koja će vam praviti društvo u ovim blagdanskim danima – ovo je definitivno slikovnica za vas.


DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Izdavač i cijena: Turistička naklada , 2018. Zagreb, - 110,00kn

Autorica: Lucy Rowland


Ilustratorica:Paula Bowles

Primjedbe

Popularni postovi