ČAROBNI KALENDAR




…Sav sam snježan i sav bijeli!
SIJEČANJ ushićeno veli.
Mjesec ja sam prvi, prvak,
Siječe drva hrabri junak!...

Marijanu Križanović već jako dobro znate! Kozi Rozi, Pandi Vandi, pustolovnom Mravcu i djevojčici  Mari pridružila se i ova zbirka pjesama Čarobni kalendar, ujedno i peta knjiga za djecu ove autorice. Ova zbirka pjesama posvećena je mjesecima u godini. Zbirka sadrži ukupno 14 pjesama (uvodnu pjesmicu, pjesmicu za svaki mjesec posebno i završnu pjesmu), pisanih po 8 kitica u osmercima.  Maštovite, vesele i razigrane pjesmice sigurno će vam uljepšati dan.


Dok sam čitala ove pjesmice zaista sam uživala u razigranim stihovima koji zaista na lijep način opisuju svaki mjesec i njegove specifičnosti. Osobno mi se jako dopalo što svaki mjesec priča priču o sebi, predstavlja se u svoj svojoj divoti, sa svim svojim karakteristikama i čarolijama. Jer svaki mjesec je poseban!

Vrckavost, igra riječima i najviše mogućnost usvajanja novih znanja veliko su bogatstvo koje nudi ova knjiga. Sve one svakodnevne stvari koje radimo i kojima se veselimo iz mjeseca u mjesec prekrasno su opisane i prikazane djeci. Svaki mjesec je personificiran i čaroban, podsjeća me na djetinjstvo i pjesmice koje sam voljela čitati. Riječi, divne, bogate, pune riječi, a zapravo predivne slike svakog mjeseca. Ova knjiga zaista je mala riznica znanja koja će dodatno obogatiti vašu kućnu biblioteku. 


Dodatni plus ovoj zbirci su i ilustracije kojima je Vanda Čizmek obogatila ovaj Čarobni kalendar.
Dolje niže donosim vam isječak iz pjesmice meni najdražeg mjeseca u godini. J

Raskošni lipanj
Raskošan sam, ljetni, vrući,
Mjesec dječji, svemogući.
U dvorištu lipa cvjeta,
nosim, širim miris ljeta.
Moja visost igru slavi,
prva ruža se pojavi
i radosno sva procvjeta,
usred dugog, toplog ljeta.

DOB: 5+
Uvez: tvrdi
Izdavač i cijena: Ibis grafika, Zagreb 2018. -99,00kn
Autorica: Marijana Križanović
Ilustratorica: Vanda Čizmek


Primjedbe

Popularni postovi