Lost and found


Prva slikovnica koju sam pročitala od Olivera Jeffersa je Dug put kući koju je izdao Profil. I malo je reći da sam se u slikovnicu odmah zaljubila. Priča i ilustracije su zapravo vrlo jednostavne, a opet tako divne, maštovite. I odmah sam se bacila u potragu za još radova ovog talentiranog pisca i ilustratora. I pronašla više slikovnica koje također želim pročitati. Slikovnica Lost and found jedna je od njih.


Once there was a boy and one day he found a penguin at his door.


Jednoga dana jedan je dječak ispred svojih vrata pronašao pingvina. Dječak nije znao odakle je pingvin koji ga je počeo po svuda pratiti došao. Pingvin je izgledao tužan i dječak pomisli da je možda izgubljen.. Raspitivao se posvuda ali nitko nije tražio pingvina. Te noći dječak nije moga spavati od brige. Odlučio je pronaći način kako pomoći izgubljenom pingvinu. Iduće jutro pročitao je da pingvini žive na Sjevernom polu….  Tako se dječak i pingvin uputiše na Sjeverni pol..

 

I da, došli su do Sjevernog pola na kojemu je dječak sretno ostavio pingvina i uputio se kući. Ali je ubrzo shvatio nešto što ćete vi čitajući slikovnicu shvatiti puno ranije. A to je da pingvin nije bio izgubljen. Nego samo usamljen. I tada, shvativši da je napravio veliku grešku, dječak kreće u potragu za pingvinom. Za svojim prijateljem. J


Dječak shvati kako je sve ljepše u dvoje. Kako je važno imati prijatelja i nekoga s kime ćeš moći dijeliti.. jer kao što u priči kaže – pričanje priča nije zabavno ako ih nema tko slušati…


Zaista mi je divna ova slikovnica, nekako u meni izaziva onaj „jaaaao želim još“ efekt.. mogla bi ju listati i gledati ponovo i ponovo.. i uživati u jednostavnosti ilustracija i teksta. Svaka stranica mi je divna. A najviše mi se dopala ova zadnja ilustracija… kada zajedno putuju doma..  Ova slikovnica je prekrasna i zaista vam je preporučam. Nadam se da ćemo uskoro moći na hrvatskom čitati više slikovnica gospodina Olivera. J


Slikovnica je napisana 2005. a 2008. je na temelju nje napravljen i kratki animirani film.  Više o radu Olivera Jeffersa možete pronaći na njegovoj službenoj stranici. 

Tema: prijateljstvo

DOB: 3+

Uvez: meki

Broj stranica: 32

Autor i ilustrator: Oliver Jeffers

Nakladnik: Harper Collins Childrens Books, London, 2015

Primjedbe

Popularni postovi