10 malih zvijezda i 10 malih medvjeda

Moram priznati kako sam prvo zapazila slikovnicu 10 malih zvijezda. I nisam mogla proći pored nje bez da malo zavirim u nju. I naravno, odmah mi se dopala. Koncept, ilustracije, tekst- ma sve. A onda sam ugledala i 10 malih medvjeda. I tu je odmah nastala dvojba. Koju kupiti? 


Ovoga puta odlučila sam se na zvjezdice. Taman mi je bila prikladna kao priča za laku noć. Ova s medvjedićima mi je više dnevna varijanta.. No, da ja vama kažem malo više o slikovnicama.. Dakle, obje slikovnice su kartonske s izrezbarenim zvijezdama/ medvjedićima i na početku ih je deset. Kako okrećete stranice svaki puta nestane jedna zvijezda/ medvjedić sve dok na kraju ne preostane samo jedna figurica. Na svakoj stranici nalazi se strofa u rimi i odlične su za čitanje na glas. Baš se nekako uživite.


U slikovnici 10 malih zvijezda uživati ćete u prekrasnom noćnom nebu i životinjama koje odlaze na spavanje. Pande, dupini, lavovi.. svi su nekako nježni i uspavani, a zvjezdice se smiješe iznad njih.
U drugoj verziji 10 malih medvjeda pratimo igru tih medvjedića. U lunaparku, na bazenu, livadi i slično… 


U svakom slučaju, obje slikovnice su vrlo nježne i tople, i prekrasne. Rima i ilustracije… Morate ih listati. I opet. A usput ćete brojati od deset.

DOB: 2+

Broj stranica: 22

Uvez: tvrdi – kartonske slikovnice

Izdavač i cijena: Znanje, Zagreb 2017. - 69,00kn – svaka

Prevoditelj: Mate Maras

Primjedbe

Popularni postovi