TU SAM, UZ TEBE


Danas vam želim predstaviti jednu posebnu, prekrasnu slikovnicu koja je one sekunde kada sam ju pročitala postala jedna od najdražih.

Ovo je priča o jednom medi i jednom vjeveriću i njihovom odnosu. Oni su prijatelji koji svuda idu skupa, uživaju u međusobnom društvu ali ponekada si idu na živce. (Poznato, zar ne? J )

U jednom trenu vjeverić odluči reći medi kako želi biti malo sam i uživati u samoći, no čim medo nestane iz njegova vidokruga shvati koliko mu medo zapravo nedostaje i koliko je sve ljepše kada je on tu.

Ovaj...Medo, moram ti reći...

ali nemoj biti bijesan.

Volio bih biti sam,

ovaj iglu postao je tijesan.


Jer kao i svako prijateljstvo, i njihovo je puno lijepih trenutaka koje rado provode skupa, ali tu se nađu i oni malo manje lijepi kada se stvari zakompliciraju i pomalo su teške – no upravo u tim trenucima medo i vjeverić saznaju koliko su važni jedno drugome i koliko se međusobno poštuju, vole i trebaju. Baš kao u stvarnom životu. Jer samo pravo, iskreno prijateljstvo može preživjeti nedaće i teškoće koje nam život donese.

Iako je ovo slikovnica namijenjena mališanima, i govori o prijateljstvu, ja bi ju svakako preporučila pročitati i odraslima jer na toliko lijep, slikovit način opisuje i odnose nas odraslih.

I bez obzira na to

svidjelo se tebi ili ne,

ti i ja smo pravi tim...

I jako volim te!


Divne ilustracije, koje su ponekada i same po sebi dovoljan da saznate što nam pisac želi reći, taman dovoljno teksta da nas uputi u priču, a opet nam ostavlja prostor za maštu i stvaranje nekih vlastitih dijaloga. Sve u svemu jedna odlična, topla priča koju vam od srca preporučam!

Kamo god se zaputiš,

vjerno slijedim te.

Kako god provodiš dane,

tu sam, uz tebe.

 DOB: 3+

tvrdi uvez,  40 str.

Autorica: Smriti Halls  

Ilustrator: Steve Small

Prijevod: Ozren Doležal

Izdavač i cijena: Profil knjiga, 2022. -  79,00kn


 

Primjedbe

Popularni postovi