JETI U KOJEGA NITKO NIJE VJEROVAO

 

Jedna od novijih slikovnica koje je za nas pripremila ekipa iz Ibis grafike Jeti u kojega nitko nije vjerovao  lijepa je priča koja govori o svima nama... iako je prva asocijacija kada pomislite na Jetija snijeg i hladnoća, ovo je slikovnica koja će vas ugrijati oko srca.

A priča ide ovako...

Jednoga dana jedan je dječak u školi učio o Himalaji na čijim se vrhovima , prema tvrdnjama nekih krije jedno tajanstveno stvorenje – Jeti. No učiteljica ih je odmah upozorila da u Jetija ne vjeruju svi što je u dječaku izazvalo ljutnju i tugu.

U meni je ključalo. Stiskao sam šake. Kad bih bio Jeti, bio bih jako tužan što nitko ne vjeruje u mene.    - A ja vjerujem u Jetija! Ljutito sam uzviknuo. Negdje na kraju svijeta, iza sedam ledenjaka i sedam vrhova viših od osam tisuća metara, dok je sjedio u mračnoj špilji, Jeti je osjetio kako mu srce preplavljuje val topline. – Netko vjeruje u mene! – uzviknuo je radostan.



Tužan i ljutit dječak, vratio se kući i odlučio nacrtati Jetija kako bi dokazao da on postoji. No ni njegova mama nije bila posve uvjerena da Jeti postoji. Nitko nije vjerovao u Jetija i to je dječaka činilo jako tužnim.

Dječak nije sumnjao u postojanje Jetija, sve je više vjerovao i ubrzo se u njegovoj kupaonici pojavi Jeti i pokaže mu da je on itekako stvaran. Ali, s obzirom da u njega nitko nije vjerovao polako je i sam počeo sumnjati u svoje postojanje.

Ležao sam u krevetu i razmišljao o tome što se dogodilo. Jeti mi je rekao da se, kad ljudi ponavljaju da u njega ne vjeruju, sam počinje pitati postoji li zaista. Jeti je nestao jer opet u njega nije povjerovao. Zatvorio sam oči i šapnuo: - Ja vjerujem u tebe Jeti. Stvaran si. Čupav si, bijel, mekan, zabavan i ljubazan. Radiš najukusniji kakao na svijetu. Jeti, vjerujem u tebe. Otvorio sam oči. Moj prijatelj sjedio je nasuprot mene na tepihu i gledao me s nepovjerenjem.

Uživala sam u čitanju ove predivne priče koja govori o tome koliko je važno vjerovati u sebe i druge. Koliko je važno podržati druge i pokazati im da ćemo uvijek vjerovati u njih, i tada je sve moguće. Mislim da je poruka koji nam ova slikovnica prenosi vrlo važna, pogotovo kada su u pitanju djeca koja vrlo često, pogotovo u određenim razvojnim fazama nemaju vjeru u sebe, propitkuju sebe i svoju vrijednost. Nekako tako vjerujem da se osjećao i Jeti. A zapravo je vrlo važan, pogotovo ovom dječaku iz priče. I svatko je nekome važan i nezamjenjiv i to moramo pokazati. Ljudi koji nas vole i podržavaju najvažniji su. Tek uz njih možemo ostvariti sebe i sve ono što zamislimo. 


DOB: 6+

tvrdi uvez, 34. str

Autorica: Asia Olejarczyk

Ilustracije: Aleksandra Gołębiewska

Prijevod: Marta Agičić

Izdavač i cijena: Ibis grafika, 2021. – 100,00kn

Primjedbe

Popularni postovi