TIJESNI PROSTORI


Za Tijesne prostore zainteresirala sam se čim je Mitopeja najavila njihov izlazak.. i neki dan konačno su se došuljali na moje police i odmah sam se bacila na čitanje. Odmah ću vam reći da sam knjigom oduševljena i da sam ju zaista pročitala u jednom dahu.

Glavna junakinja priče je Ollie (Olivia) Adler, šestašica, ljubiteljica knjiga, koja je nedavno ostala bez majke i uči se nositi s tim gubitkom. Taj tragičan događaj utjecao je na njen odnos prema školi, aktivnostima i prema njenom ocu.  Jednoga dana Ollie dolazi u posjed knjige naslova Tijesni prostori.  Olivia se odmah baca na čitanje ove vrlo neobične knjige koja je uvodi u svijet čudnovatih događanja. Ubrzo njen razred odlazi na izlet na obližnju farmu i Olivia shvati koliko je povijest farme slična s pričom iz neobične knjige... i tada počinju nevolje...

Coco je nije čula. Već je trčala dalje, skližući se u lokvicama. Ollie pođe za njom. Prijeđu prostor zarastao u travu između ceste i drveća. Da dođu do puta morale su proći pored strašila u crnom odijelu. Zaista je jako sličilo onome koje je Brian prije mjerkao. Možda su izradili dva istovjetna. Stajalo je ovdje dok mu je izmaglica oplakivala koljena i šuplje se smješkalo.

Čitajući ovu knjigu uživala sam u svakoj stranici i načinu na koji autorica gradi atmosferu. Oduvijek sam voljela neobične i pomalo zastrašujuće priče i legende a Tijesni prostori knjiga je koja sadrži oboje. Smješkavi, strašila, prokletstvo i ukleti kukuruzni labirint okupirali su glavne likove Ollie, Coco i Briana, učenike iz njenog razreda koji zajedno proživljavaju ovu zastrašujuću avanturu.

Ollien se želudac zgrči. Polje je bilo puno strašila. Zar ih je sad – više? Ne, to je nemoguće.

Knjiga je zaista lijepo pisana, vrlo brzo se čita i osobno mi se jako svidjelo kako su likovi zaista odlično osmišljeni, sa svim svoji dobrim i lošim osobinama. Mislim da bi se dijete koje čita knjigu vrlo lako moglo s njima poistovjetiti. Ali bez brige i odrasli koji čitaju ovu knjigu neće biti razočarani, jednako je zanimljiva. 

Ne želim vam previše pričati o sadržaju knjige jer zaista vam preporučam da ju pročitate. Vjerujem da će vam se svidjeti, pogotovo ako volite horor i dječje knjige.

 

DOB: 12+

meki uvez, 184 str.

Autorica: Katherine Arden

Prijevod:  Vladimir Crnković Sever

Izdavač: Mitopeja, 2021. – 100,00kn

 

Primjedbe

Popularni postovi