CHARLES DICKENS - SVIJET PUN PRIČA

 

Kada bi mi netko spomenuo Charlesa Dickensa obično bi prvo pomislila na njegovu Božićnu priču, a zatim i Olivera Twista.  Moram priznati da sam nekako nepošteno  zanemarila ostale njegove priče i zato sam se oduševila kada sam ugledala ovu prekrasnu knjigu uz koju sam uživala ove praznične dane.

Charles Dickens svijet pun priča sadrži osam prepričanih i djeci prilagođenih romana: Oliver Twist, Staretinarnica, David Copperfield, Velika očekivanja, Priča o dva grada, Božićna priča, Nicholas Nickleby i Teška vremena.

Na početku svake priče možete vidjeti lijepo ilustriran popis likova. Svaka je priča ilustrirana i ima svoju „naslovnicu“ tako da baš dobijete dojam da čitate novu priču.

Na kraju knjige nalazi se i kazalo nekih djeci možda nepoznatih pojmova.

Osobno mi je ovo zaista lijepa knjiga koju mogu čitati i odrasli i djeca. Jednako je zanimljiva i velikima i malima. Malene će uvesti u svijet gospodina Charlesa, njegove likove i djela, a stariji će sigurno uživati u njegovim pričama i ilustracijama. Za ovu knjigu imate moje veeelike preporuke, a sigurno će vas razveseliti i informacija da u ovom izdanju postoji još jedna knjiga naslova – William Shakespeare – pozornica puna priča, koja sadrži 12 drama prepričanih i prilagođenih mlađim čitateljima (mi smo ju odmah stavili na šoping popis :))

I za kraj par rečenica o autoru: Chales Dickens svoju je karijeru započeo kao novinar. Pod pseudonimom „Boz“ objavljivao je kratke crtice koje su polučile velik uspjeh i dovele do toga da mu je 1836. godine objavljena prva knjiga – Bozove crtice. Ubrzo nakon toga objavio je je i prvi roman Posmrtni spisi Pickwickova kluba i njime je stekao veliku popularnost. Charles Dickens napisao je mnoga djela koja se i danas rado čitaju a mnoga od njih pretvorena su i u filmove, crtiće, predstave.

 

DOB: 9+

tvrdi uvez, 128. str

Autorica: Angela McAllister

Ilustracije: Jannicke Hansen

Prijevod: Ivan Ott

Izdavač i cijena: Školska knjiga, 2021. – 129,00kn

Primjedbe

Popularni postovi