KAKO ŽIVE PČELE

 

Jednog sunčanog dana u našoj košnici,

moja majka, matica, snijela je jajašce.

To sam bila ja...

Ali još nisam bila pčela!

Nakon tri dana izašla sam iz jajašca

kao vijugava ličinka,

grickajući med i pelud.

Rasla sam i rasla,

i rasla i rasla...

Na samom početku ove posebne i predivne slikovnice malena pčelica ispričati će vam kako se rodila, kako je prvo izgledala te vas upoznati s dijelovima svoga tijela i čemu služe. Zatim možete upoznati pčelinji dom, način života, otkriti više o košnici, pčelinjem plesu, letu livadom, zimskom ušuškavanju...


Moći ćete pročitati i o tome kako nastaje med, koje su njegove karakteristike i blagodati te mnoge druge informacije o pčelama i njihovu načinu života i važnosti za nas ljude. Jer kao što znamo, malene pčelice važan su dio našeg života i moramo ih zaštiti. Njih i njihovo stanište. 
A znate li da pčelice vole plesati? Ili da imaju jeko razvijen osjet njuha? I to su neke od zanimljivih informacija koje možete pročitati u ovoj knjizi. 


Ova edukativna i zaista lijepo ilustrirana može nam pomoći u tome da djecu, već od malenih nogu učimo što možemo učiniti i kako zaštiti pčelice. Meni osobno se knjiga jako svidjela, način na koji je pisana i ilustrirana su zaista lijepi i jednostavno vas zove da ju čitate i proučavate. 

Jako mi se svidjelo što se u slikovnici nalazi i nekoliko priča  (legendi) o pčelicama – iz Grčke, Europe i Sjeverne Amerike, Indije, Tajlanda i Australije.

Ponekada se med koristi za zacjeljivanje rana jer ima antibakterijska svojstva zahvaljujući enzimima koje mu dodajemo.


Ovu lijepu slikovnicu, od srca vam preporučam, vjerujem da će vam se svidjeti i potaknuti vaše klince da i sami budu prijatelji ovi malim, ali jako važnim stvorenjima. 

DOB: 4+
tvrdi uvez, 40 str.
autorica: Moira Butterfield
Ilustracije: Vivian Mineker
Izdavač i cijena: Planetopija, 2022, - 109,00kn


Primjedbe

Popularni postovi