5 TINOVIH SAVRŠENIH RJEŠENJA

Odrastanje, baš kao ni roditeljstvo nije jednostavno. Svaka razvojna faza krije nove izazove s kojima se i djeca i mi moramo znati nositi, a tu su uvijek i promjene koje se događaju u životu djeteta koje nije uvijek lako objasniti i prihvatiti. Zato sam uvijek u potrazi za kvalitetnim slikovnicama koje će mi pomoći objasniti djeci neku novu situaciju ili osjećaj koji ih muči. Nedavno je Profil knjiga izdala 4 odlične slikovnice u kojima dječak Tin predstavlja situaciju koja ga muči, a koja je bliska svakom mališanu,  i svoja rješenja za istu.

Naslovi su: Stiže beba! , Ljutiš li se često?, Prvi dan u vrtiću, Bojiš li se mraka?

Na početku svake slikovnice Tin nam predstavlja sebe i svoga psića Buhu s kojim provodi jako puno vremena i s kojim se ludo zabavlja. Ubrzo otkrivamo i problem s kojim se Tin suočio u određenoj slikovnici kao i njegova rješenja za njegovo svladavanje. Maštovita rješenja uz koje će te se sigurno i nasmijati…

Jednog sam dana, zapravo, jedne noći čuo te čudne, nepodnošljive zvukove iz svojeg ormara. BRRRR! ZADRHTIM PRI SAMOJ POMISLI NA NJIH! To je sigurno bilo ČUDOVIŠTE! Noć je otada za mene postala prava MORA! Je li se i tebi dogodilo što slično?

Strah od vrtića, novog člana obitelji (to jest gubitka roditeljske ljubavi) i strah od mraka, tu je i slikovnica koja se bavi osjećajem ljutnje naslova „Ljutiš li se često?“ (naš trenutni favorit) jer smo upravo ušli u fazu kada je rečenica „Jako sam ljut“ vrlo česta. Ljubomora, ljutnja, stidljivost, razni strahovi, osjećaj nelagode zbog odvajanja od roditelja normalni su osjećaji s kojima se susreće svako dijete. Na nama je da djetetu pomognemo objasniti te osjećaje i pronaći način kao se s njima suočiti i nositi.


Disao sam plitko i brzo, odbrojavao onih nekoliko posljednjih sekunda koje su mi preostale uz mamu i tatu. Suznih očiju i jecajući, pomislio sam: KAKO ME MOŽETE OSTAVITI OVDJE? JA ŽELIM BITI S VAMAAAA!!

Slikovnica je pisana na djetetu lako razumljiv način, Tinov pogleda na svijet i situacije u kojima se nalazi će vas sigurno nasmijati, a vjerujem i podsjetiti na neke situacije iz djetinjstva. Ilustracije slikovnica su mi jako simpatične, kao da ih je crtalo dijete. Maštovite i odlično pristaju uz slikovnicu.

Veliki plus je i to što se na kraju svake slikovnice nalazi i pet SOS savjeta za roditelje. Vjerujem da će svakom roditelju pomoći nositi se s određenom situacijom i olakšati mu prolazak kroz nju.

Za ove slikovnice imate moje velike preporuke!



DOB: 2+

tvrdi uvez, 20 str.

Autorica: Chiara Pirrodi

Ilustracije: Frederica Nuccio i Roberta Vottero

Prijevod: Ana Badurina

Izdavač i cijena: Profil knjiga, 2021. – 59,00


Primjedbe

Popularni postovi