VILE



Nekako me jesen i proljeće uvijek asociraju na vile i magiju. Te prekrasna čarolija kojom nas priroda hipnotizira sigurno ima veze s vilama. J Uglavnom, potražila sam neke slikovnice o vilama i pronašla tri koje su mi se jako svidjele. Pa krenimo redom.


Prva slikovnica je Vile – magičan vodič kroz čarobno kraljevstvo (autorica: Alison Maloney, ilustratorica: Patricia Moffett, prevela: Andrea Bagović, izdavač: Profil knjiga, 2010, Zagreb). Ovo je zaista krasna slikovnica puna raznih prozorčića za otvaranje, šljokica i detalja. U knjizi su opisane vrste vila, možete zaviriti u njihove domove i garderobne ormare, otkriti kojim se čarolijama bave. Definitvno ćete moći upoznati vilinski svijet. Ovo je slikovnica koja se čita i proučava. I zaista u tome uživa ukoliko ste ljubitelj vila i želite znati više o njima. Na kraju slikovnice nalaze se i vilinska krila koje vaše dijete može iskoristiti za igru.


Druga slikovnica Gdje žive vile i vilenjaci – otkrijte tajanstveni vilinski svijet (autorica i ilustratorica: Cicley Mary Barker, prevela: Nataša Ozmec, izdavač: Planetopija, 2008, Zagreb) također je posebna. Na svakoj stranici nalazi se 3D prikaz staništa u  kojemu žive vile – šumsko tlo, vrtovi, močvara…, a sama slikovnica koncipirana je kao dnevnik s mnoštvom zapisa i naputaka o vilama. Meni su te ilustracije prekrasne i prvo što sam izgovorila kada sam ju počela čitati bilo je „VAU!“.

Vilinsko kolo
Vilinsko ili vrzino kolo mjesto je na kojem se sastaju i plešu. Da ga nađeš, trebaš šetati sjenovitim čistinama u tihom dijelu šume. Potraži mjesto gdje gljive rastu ukrug. Ali upamti da vile plešu samo na mjesečini…


Nedavno sam otkrila još jednu slikovnicu o vilama pod nazivom Vilinski dnevnik koJA zapravo ide pod ruku ovoj slikovnici  (autorica i ilustratorica: Cicley Mary Barker, prevela: Tanja Martinović, izdavač: Planetopija, 2007, Zagreb).  Ova slikovnica također sadrži do u detalje opisan svijet vila i prekrasne čarobne ilustracije. Također je pisana kao dnevnik i zaista ćete uživati proučavajući ju.
Na žalost, mislim da nije jedna od ove dvije knjige više nije dostupna za kupnju… Ako slučajno negdje nabasate na njih svakako mi javite. ;)


Treća, to jest  četvrta, slikovnica, Vile i vilenjaci (autorica: Tanya Robin, ilustrirao: Gail Newey, preveo: Nebojša Buđanovac, izdavač: Biovega, 2004, Zagreb), sadrži nekoliko priča, pjesama i vilinske predaje. Priče nas upoznaju s vjerovanjima i i osobinama vilinskog naroda Britanije i Irske. Ukoliko ste u potrazi za pričama o vilama koje ćete čitati za laku noć, ovu knjigu svakako uzmite u obzir.


Primjedbe

Popularni postovi