HERE WE ARE: Noted for Living on Planet Earth (EVO NAS, TU SMO)



Mislim da ne moramo ponovo naglašavati koliko volim slikovnice Olivera Jeffersa. Kada sam vidjela ovu slikovnicu, ovako simpatičnog naslova, odmah sam ju poželjela. I kupila.  Nedugo zatim, Profil je najavio upravo tu slikovnicu i jako sam se razveselila. I ne, nije mi žao što imam verziju na engleskom, ali ću svakako nabaviti i ovu na hrvatskom. J


Kada sam napokon počela čitati slikovnicu, prva pomisao mi je bila, jao, koliko je jednostavno, a sve rečeno. Ova slikovnica je zaista primjer one „manje je više“ jer tom svojom jednostavnošću i preeeekrasnim ilustracijama koje želim uokviriti i staviti na zid, prenosi čitatelju toliko puno.

„These are the things I think you need to know“ rečenica je kojom započinje ova priča u kojoj se Oliver Jeffers obraća svom dvomjesečnom sinčiću. I tako, na svakoj stranici naglašeni su određeni aspekti Zemlje ili života na njoj : sunčev sustav, ljudi i životinje, pa čak i način na koji živimo. Od čega se sastoji Zemlja, agregatna stanja vode, kakvih sve ljudi i životinja ima, što radimo po noći, a što po danu, sve je to lijepo opisano, uz još mnogo toga. I zaista kad zastanete i pogledate, ne možete ne pomisliti, ovo su sve stvari koje svatko od nas zna, ali toliko su lijepo opisane i posložene u ovoj slikovnici da ona zaista postaje  „must have“ koji ćete imati na svojoj polici i dati svojoj djeci na čitanje. Naravno, čitati ćete i vi s njima.


Ako ju želite (a morate ;) ) nabaviti, Profil je za nas preveo ovo malo čudo. Knjiga je već u prodaji tako da svakako požurite u svoje knjižare i uživajte.

„Use your time well, It will be gone before you know it. Misao je vodilja ove slikovnice. I ja se itekako slažem s njom. Toliko smo zaokupljeni raznim obavezama, da vrlo često jednostavno zaboravimo stati i pogledati, uživati u trenutku u kojem jesmo, uživati u suncu koje nas grije ili boji lišća koje je oko nas. A trebali bi. Jer neki trenuci, nestati će u treptaju. Uživajte u svakoj sitnici, svakom danu i svemu što vas veseli.

P.S. Knjiga je proglašena kao slikovnica 2017. godine. 



DOB: 3+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 29

Izdavač za hrvatsku verziju – Profil knjiga, Zagreb 2018.

Autor i ilustrator: Oliver Jeffers

Preveo: Ozren Doležal

Primjedbe

Popularni postovi