Prozirna Lili



Lili je djevojčica, lijepa, smeđokosa djevojčica. Ali ona nije obična djevojčica kao što Lili za sebe tvrdi na početku. Ona je posebna. Jer Lili se ponekada događa nešto zaista neobično. Naime, ponekada se događa da dijelovi Lilina tijela nestaju, to jest postaju prozirni. Ona ne zna zašto joj se to događa… Čitajući priču otkrivamo kako Lili provodi svoje dane nakon što dođe iz škole i zašto ponekada nestaje..


Ja sam obična djevojčica. Živim s roditeljima, idem u drugi razred i znam brzo pisati na računalu. Stvarno sam obična, ali… Uvijek taj ali. Oduvijek mi se događa nešto neobično, zbilja jako neobično. Ponekad, samo ponekad, postajem prozirna! Baš prozirna. Nevidljiva. Znam da se to čini čudnim, i meni se svaki put čin da sanjam, ali ipak se događa. Nikad ne znam kad će se dogoditi i uopće ne razumijem zašto se to zbiva. Zato sam odlučila napisati sve što me muči, možda tako shvatim.



Ovo je priča za djecu, koja je u jednakoj mjeri posvećena i djeci i roditeljima. Autorica pričom želi potaknuti djecu da izraze svoje osjećaje i objasne svojim roditeljima kako se osjećaju, a roditelje pokušava potaknuti da pokušaju pronaći više vremena za djecu… Danas, užurbanim načinom života, teško je pronaći balans između posla, kućanskih obaveza, vremena za sebe i dijete. Na žalost, djeca su danas često prepuštena sama sebi, jer roditelji su prisiljeni raditi cijele dane i imaju sve manje vremena za zajednička druženja… Zašto čitanje ne bi bilo jedno od tih trenutaka? J


Slikovnica je napisana u prvom licu (što može olakšati djetetu da se poistovjeti s djevojčicom Lili) a ilustrirala ju je divna Jelena Brezovec uz čije ilustracije morate uživati. ;)

Prije, dok još nisam išla u školu, vodili su me u vrtić. Najdraže mi je bilo kad bi po mene došla baka, a to je uvijek bilo utorkom. Zato sam taj dan najviše voljela…

Prozirna Lili odlična je slikovnica za one malo starije, i predstavlja odlično štivo uz koje možete provesti kvalitetno vrijeme sa svojom djecom.


DOB: 7+

Uvez: tvrdi

Broj stranica: 25

Izdavač i cijena: Evenio, Varaždin 2015. – 99,00

Autorica: Ksenija Kušec

Ilustratorica: Jelena Brezovec

Primjedbe

Popularni postovi