Koliko stvari!



Autoricu Emily Gravett već sam prije čitala i oduševljena sam njenim slikovnicama. Zato sam bila jako sretna kada sam vidjela da nam je ekipa iz Planetopije pripremila ovu pravu poslasticu.
 Koliko stvari! urnebesna je slikovnica i za mališane koji će uživati u zabavnim stihovima i šašavoj priči ali i za odrasle koji će se ovo slikovnici nasmijati iz jedne sasvim drugačije perspektive.


A priča ide ovako... mama i tata svraka pripremaju gnijezdo za dolazak malih ptića. Uzbuđeni su, jaja su već tu, u gnijezdu, mama i tata (ali i ostale životinje) su u slatkom iščekivanju, ali ipak nešto nedostaje. Hrpa stvari za malene ptiće. I tako mama i tata svraka krenu dovlačiti u gnijezdo svakakve stvari, od kvačica, bicikla, satova, lampica, sve dok gnijezdo u jednom trenu ne pukne od količine stvari koje su se u njemu našle. 

Mama svraka nabavila je lampice
da rasvijetle mrak,
a tata je dotle otišao po kolica
u park.
Zgrabili su negdje kantu, metlu,
četku i krpu - jer treba im toga hrpu.


Čitajući ovu slikovnicu, jako sam se zabavila i nasmijala. Pomalo me podsjetilo na onaj period kada sam i ja uređivala "gnijezdo" za svoje bebe i mislila kako mi svašta treba. S drugim sam djetetom već bila pametnija. Ovo je slikovnica i za djecu ali i roditelje.. sigurna sam da ćete se nasmijati svrakama.

Pogotovo nekim apsurdnim idejama o tome kako mali svračićima trebaju i bicikli i auto i kolica jer možda će se jednog dana htjeti voziti.. 

Svrake su u nevjerici, gledaju kao u snu,
sve stvari oko sebe pobacane na tlu.
"Mislile smo da nije dosta, nismo bile svjesne,
da sve su ove STVARI BESKORISNE!"


Veliki plus su i zaista prekrasne ilustracije, bogate bojom i detaljima koje ne možete prestati gledati. Nama se slikovnica jako sviđa, sigurna sam da će i vama. Zavirite obavezno!!

tvrdi uvez, 40str.
autorica: Emily Gravett
prijevod: Nataša Ozmec i Tea Vrdoljak
izdavač: Planetopija 2023.

Primjedbe

Popularni postovi