Veliki Panda i Sićušni Zmaj


Jeste li već zavirili u ovu prekrasnu knjigu, bogatu ilustracijama i inspirirajućim porukama? Ako još niste, imate moje velike preporuke za nju. Ovo je knjiga koja će vas odvesti na priču o putovanju Velikog Pande i Sićušnog Zmaja, priču punu životnih situacija u kojoj je u samo nekoliko rečenica izrečeno ono najbitnije. Ovo je priča o prijateljstvu, životu, ljubavi, empatiji...

Otkako je stigla na moje police, Veliki Panda i Mali Zmaj često mi prave društvo u trenucima kada trebam predah od svega, kada mi nedostaje inspiracije i mira...

„Ponekada mislim da nisam dovoljno dobar“ reče Sićušni Zmaj“

„Trešnja sebe ne uspoređuje s drugim stablima“,  reče Veliki Panda, „samo cvjeta.“


Ovo je knjiga koju možete čitati ponovo i ponovo, otvoriti bilo koju njenu stranicu i uvijek ćete ugledati neku lijepu misao, poruku koja će vas sigurno pratiti i dugo vam biti u mislima. Knjiga koja nas uči kako živjeti u trenutku, osjetiti prirodu, ljude oko sebe...

Ovo je knjiga koja nas podsjeća da trebamo uživati u mali stvarima, jer one su sastavni dio našega života. Da trebamo prestati čekati ono nešto, nego živjeti sada i odmah. Nije li i ispijanje nekog omiljenog napitka i uživanje uz dobru knjigu odličan djelić našeg dana, našeg života? Sve ima neki svoj red i smisao…

Kad piješ čaj… pij čaj.

Za Velikog Pandu i Sićušnog Zmaja imate moje velike preporuke. Ovo je jedan od onih inspirativnih, prekrasnih knjiga koje nikako nemojte propustiti imati u svojoj kućnoj biblioteci.. zaista je posebna. I mislim kako je zaista bezvremenska i puna divnih poruka. Uživajte u njoj svaki dan..

„Čuješ li vjetar u krošnjama, Sićušni Zmaju?

To je način na koji nam priroda govori da na trenutak zastanemo, udahnemo i samo budemo.“

P.S. Posebno me veseli informacija da krajem rujna ove godine izlazi i nastavak priče o ova dva prijatelja. Ja ga zaista jedva čekam.

 

tvrdi uvez, 160 str.

Autor: James Norbury

Prijevod: Slavko Sobin

Izdavač i cijena: Stilus knjiga, 2021. – 149,00kn

 

Primjedbe

Popularni postovi