5 - minutne bajke


Moram priznati da su moja očekivanja za 5-minutne bajke bila sasvim drugačija kada sam vidjela najavu za slikovnicu. 7 – klasičnih bajki, prepričanih na klasičan način s drugačijim ilustracijama nego do sad.

O kako sam se prevarila.

5- minutne bajke zaista jesu klasične bajke, sa simpatičnim šarenim ilustracijama, ali ono što me posebno oduševilo je način na koji su prepričane – moderan i djeci vrlo zabavan.

Kako bi u životu uvijek sretan bio,

Princ Leo bi se rado princezom oženio.

No njegova mama opasna je kao kobra-

Za sina joj nijedna cura nije dosta dobra!

 

Sedam bajki, koliko je napisano u ovoj slikovnici, prate njihov originalni tijek ali su djeci napisane na jedan sasvim nov i duhoviti način. Mi smo se jako cerekali i dobro zabavljali čitajući ih. Nakon što smo pročitali prvu jedva sam čekala vidjeti kako je autor preradio i ostale. 

Kada se osušila prelijepa je bila.

Uzorno se vladala i pravilno sjedila.

Pjesme zvonkim glasom pjevala je sjajno,

Čak su joj i bose noge mirisale bajno. 


Ljepotica i zvijer, Pepeljuga, Ivica i Marica, Crvenkapica, Princeza na zrnu graška, Snjeguljica i Ružno paće priče su koje vjerujem svi znate, koje ste nebrojeno puta čitali, prepričali i čijih verzija doma imate nekoliko,  a sada je vrijeme da ih djeci pročitate u ovom zabavnom, šarenom ruhu kakvo sigurno još niste vidjeli.

Priče se zaista pričaju u nekoliko minuta i pisane su u rimi, ilustracije su simpatične, a sadržaj i poruka koje nam ove bajke nude ostale su iste.  


Dob: 3+

tvrdi uvez, spužva, 96 str.

Autor i ilustrator: Stuart Lynch

Prijevod: Ozren Doležal

Izdavač i cijena: Profil knjiga, 2022, - 99,00kn

Primjedbe

Popularni postovi