ORION I MRAK


Otkako smo pročitali prvu slikovnicu o Gricku, čudovištu koje gricka knjige znala sam da će slikovnice Emme Yarlett kod nas biti veliki hit. Uslijedio je i nastavak Gricka, a sad je tu i odlična slikovnica malo drugačije tematike naslova Orion i MRAK. Ako ju još niste čitali, nemojte više čekati, što prije zavirite u ovu divnoću, sigurna sam da će vam se svidjeti.

Na početku slikovnice upoznajemo dječaka Oriona koji se boji svega i svačega. Njegova mama tvrdi da on ima bujnu maštu ali on ne odustaje od svih strahova. I iako je popis njegovih strahova dugačak, Orion se najviše od svega boji MRAKA. Taj problem pokušao je riješiti na sve moguće načine no ništa nije upalilo. Strah od mraka je i dalje bio tu i Orion je mrzio ići na spavanje. No što je tu je, spavati se mora i tako je Orion svake noći odlazio spavati u strahu. Jedne noći, koja je počela kao i svaka druga, Orionu je u posjet došao jedan neobični, zastrašujući posjetitelj. Naime, Oriona je posjetio sam MRAK. Što bi vi učinili da vam se vaš najveći strah jednostavno pojavi pod prozorom? Ja bi bila užasnuta – a to se dogodilo i Orionu.


Uplašio sam se kao nikada u životu. (Bilo mi je gore nego kad me baka na moru odvela gledati izložbu pasa.) No mama kaže da uvijek moram biti pristojan, a pogotovo kada razgovaram s čudovištima gostima. Stoga sam rekao: „Dobra večer, ja sam Orion.“ I pružio mu ruku.

MRAK mu se predstavio i poveo ga u veliku pustolovinu. Zajedno su istraživali strašna mjesta u kući, osluškivali zastrašujuće zvukove i razgovarali. I pogađate, s vremenom Orion se ne samo prestao bojati MRAKA nego mu je MRAK postao najbolji prijatelj.


Ne želim vam otkrivati baš sve detalje slikovnice, nekako volim da se u tu pustolovinu upustite sami.. vjerujte mi, ovo je jedna od slikovnica koja vas uvuče i u kojoj uživate u svemu, ilustraciji, priči, tekstu.

I iako je prvenstveno namijenjena djeci, i mi odrasli možemo se zamisliti nad svojim vlastitim strahovima. I zapitati sami sebe kako ih možemo pobijediti. Također, ova slikovnica je i odličan podsjetnik na to koliko dječja mašta može biti bujna, i koliko su njihovi strahovi, ma koliko god bili iracionalni, za njih zapravo jako stvarni i živi. A mi smo tu da im pomognemo da te strahove prevladaju.  

Ovo je stvarno još jedna odlična slikovnica, a nadam se da ćemo na hrvatskom imati prilike pročitati i ostale slikovnice ove autorice! Moje velike preporuke!

 

DOB: 3+

UVEZ: tvrdi

Broj stranica: 30

Autorica i ilustratorica: Emma Yarlett

Prijevod: Ozren Doležal

Izdavač i cijena: Profil knjiga, 2020. – 79,00kn

Primjedbe

Popularni postovi