PJESME ZA DJECU


 Oduvijek volim poeziju, ne čitam je tako često, stihove čuvam za neke posebne trenutke i osjećaje. I svojoj djeci volim ponekada čitati poeziju, lijepu poeziju i zato sam se oduševila kada je u moje ruke došla ova ljepotica.

Emily Dickinson jedna je od najvećih i najorginalnijih američkih pjesnikinja svih vremena. Svojim djelima obogatila svjetsku književnost. Njezina poezija čita se širom svijeta i iznimno mi je drago što imamo priliku u rukama držati ovakvu prekrasnu zbirku prevedenu na hrvatski i namijenjenu djeci.  

Nema lađe ko što je knjiga

Nema lađe ko' što je knjiga

Da nas dalje odnese,

Ni hitrih konja poput stiha

Kakve gizdave pjesme.

Tim putom i siromah može

A da troška ne snosi;

Kako je štedljiv taj fijaker

Što ljudsku dušu nosi!

 

Divne pjesme poredane su tako da prate smjenu godišnjih doba, krenuvši od ljeta. Neke su duže, neke kraće, ali svaka je jednako divna. Raznolikost života, životinjski nestašluci, godišnja doba, priroda  i obiteljski život samo su neke od tema koje možete pronaći u pjesmama. Taman za svako godišnje doba, raspoloženje i slično..

Osim mnoštva lijepih i inspirirajućih pjesama, svaka pjesma ilustrirana je  prekrasni ilustracijama čineći ovu knjigu pravom škrinjicom s blagom.

Ovo je moje pismo svijetu

 

Ovo je moje pismo svijetu ,

Koji ne piše meni,-

Iz Prirode obični, nježni,

Velebni glasi njeni.

 

Poruka je u ruke predana

Nevidljive mi zjeni;

Zemljaci dragi, njoj za ljubav,

Blago sudite meni.

 

Ovi prekrasni stihovi upoznati će djecu sa svijetom poezije i uvesti ih tako u novo književno putovanje.

Sigurna sam da će vaši mladi čitatelji pronaći neke svoje favorite i da će ih ova zbirka potaknuti na daljnje istraživanje ovog književnog pravca..

Stihovi su namijenjeni djeci starijoj od 9 godina, ali vjerujem da će i odrasli ljubitelji poezije rado imati ovu divnu knjigu u svojoj kolekciji.  Kako se vama čini?


Izdavač: Školska knjiga, 2023.

 

 

Primjedbe

Popularni postovi